Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei

Legen nevnte at de ville forsøke Puregon og Orgalutran på neste forsøk, for å se om det lykkes bedre enn med Suprecur og Puregon.

Noen som vet hvilken syklusdag man da starter med Puregon (evt Menopur eller Gonal-f)? Litt nysgjerrig på når vi starte opp. Vil helst sette i gang så fort som mulig ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhhhhhh, gled deg :-) Kort regime er rene himmelen i forhold til langt! Du starter medisineringen på syklusdag 2 eller 3.

Skrevet

Jeg startet med Puregon på syklusdag 4- for så å begynne med bremsesprøye (Orgalutran) på dag 9.

Jeg får lav dose da jeg ble kraftig overstimulert med Menopur og Suprecur sist gang og måtte avbryte forsøket. Fra avbrytelsen til dette forsøket måtte jeg vente to sykluser for å være sikker på at alle hromonene var ute av kroppen.

Er i fin form og blir fulgt tett opp. Inne på ultralyd til stadighet. Hvis alt går bra blir det egguttak til helgen/over helgen. Jeg krysser alt jeg har

:-))

Har du en ide om når du kommer igang?

Skrevet

Takk for svar begge to! Det blir spennende med kort regime. Jeg har vært så heldig at jeg ikke har hatt noen bivirkninger av verken spray eller sprøyter til nå, men jeg ser frem til å slippe å huske å spraye fire ganger daglig i flere uker...

Er ikke sikker på når vi kommer i gang, men legen snakket om høsten. Alt for lenge til! Jeg får vel mensen tidlig neste uke, og da skal jeg ringe inn og snakke med sykepleier. Håper jeg får vite litt mer om oppstart, og at det blir så fort som mulig etter ferien, evt i slutten av ferien. Siden jeg har regelmessig syklus på 28 dager, blir det jo en mens i slutten av juli, og jeg hadde vært strålende fornøyd om vi kunne startet den måneden (selv om det kanskje kolliderer med tilvenning i ny barnehage for gutten vår)!

Lykke til med uttak rabarbra!

Skrevet

Hei Høst72 :-)

Har dere tenkt noe mer ang. privat forsøk?

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...