Gå til innhold

dere som har ca 2.5 år imellom barna. Trenger råd; søskenvogn eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket annet alternativ har jeg? Fungerer søskenbrett bra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spørs vel hvor mye du skal ha begge med deg alene det første året. Går eldste i barnehagen? Regner med dere har mulighet å trille hver deres vogn i helger og slikt. Spørs selvfølgelig også om dere har bil.

Så spørs det jo hvilken vogn du har. Søskenbrett passer vel de fleste vogner, men det finnes vel søskensete også, vet ikke om det går ann å bruke til dagens vogner, husker mamma brukte det på bagvogna til mine søsken, men dette er snakk om 20 år siden.

Så spørs det jo litt på barnet. Min eldste brukte så og si ikke vogn etter 2,5 års alder. Minste derimot brukte vogn til 3,5-4 års alder.

Skrevet

Kommer an på om du er en trillemor eller ikke! Drar dere mye på tur hele gjengen, kan det være lurt å ha.

Det er 2.5 år mellom våre, og vi har hatt god bruk for den. Nå er eldste 4, og det hender hun vil henge på frampå, og en sjelden gang sitte i. Men barn på 2.5 år trenger å hvile bena litt av og til.

Skrevet

Unødvendig med søskenvogn, Søskenbrett er en flott oppfinnelse :)

Skrevet

Vi har 2år og 9mnd mellom og eldste er i barnehagen hele dagen, veien til barnehagen er bortimot helt flat og når jeg går alene går jeg på ca10min, så det er ikke så langt. Vi har ikke behov for søskenvogn, men har et søskenbrett som er veldig greit å ha. Ulempen med brettet er at det er litt i veien når man går sånn at man ikke kan gå så lange skritt, men til og fra barnehagen som vi bruker det til, så fungerer det helt bra. Hvis vi går turer i helgene, så har vi en annen vogn som vi kan bruke til eldste så vi kan trille hver vår vogn.

Skrevet

HI her.Skal levere eldste i barnehagen alene, så må vell enten ha tvillingvogn eller søskenbrett. Vi har ikke bil. Men hvordan fungerer det med søskenbrett på vinteren??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...