Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 helt sprøtt egentlig, nå vil det kanskje gå litt fortere siden jeg i morra er nede i to tall isteden for tre;o)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 Hehe, ja det er en milepæl å komme så langt
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 28. april 2010 #3 Skrevet 28. april 2010 Ja hvem teller uker og dager.... :-) Godt å tenke på...hurra!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 28. april 2010 #4 Skrevet 28. april 2010 pøh.....teller ikke i det hele tatt!!
Stjernoye,mini, engel & micro Skrevet 29. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2010 hehehehe neida ikke i det hele tatt, liksom dere=P det rare er at før jeg bikket de magiske 100 så hadde jeg SÅ god tid...men uff hjelp, grøss osv synes tiden går litt i fra meg nå, 14 uker til termin, blir det ks så jah kanskje bare 12 uker til jeg får se lille prinsessa mi.....*puste* kjenner ting toppet seg litt når jeg fikk beskjed om at jeg kanskje må ha ks, da fikk jeg det plutselig veldig travelt...ikke vil jeg ha ks heller...meeeeeeeeeeeeen..jaja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå