Solstråle86 Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Forteller dere venner og familie at dere prøver å få barn? Foreløbig har vi ikke sagt det til noen, men vi er veldig tidlig i prosessen da.. Litt nyskjerrig bare
White*Angel Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Vi har gjort det=) Ble skikkelig lei av maset!
Gjest Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 Nei, holder det helt for oss selv. Med et lite unntak da. Min kjære søster og mannen hennes vet det.
Leia_København Skrevet 27. april 2010 #4 Skrevet 27. april 2010 Vi har sagt det til noen venner.....fyller så mye av tankene så det var vanskelig å la vær....
Julie_82 Skrevet 27. april 2010 #5 Skrevet 27. april 2010 Det er et vennepar og søstra til mannen som vet det, men jeg vet ikke hvor de fikk det fra, for jeg hadde ikke lyst til å fortelle det til noen. Var vel mannen som nevnte det for dem... Spurte moren min om hvordan hennes svangerskap var, men sa samtidig til henne at vi kun tenker på det, ikke at vi har begynt å prøve, og det samme har jeg sagt til søstra og faren min, resten av min familie vet ikke noe. Mannens foreldre vet at vi vurderer det, men ikke at vi prøver.
lykkeliten1 Skrevet 27. april 2010 #6 Skrevet 27. april 2010 Er nok i samme båt som dere. Ingen som vet noe om det. Det er vår lille, store hemmelighet. Synes det er greit jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå