Gå til innhold

Hvilken sportsvogn ka dere anbefale da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi vurderer å bytte ut vogna vår. Har en simo kombi nå, og har vært veldig fornøyd med den, men syns den er litt i største laget å drasse med rundt over alt når vi er på farten. Minstemann er 9 mnd, og vi kunne tenke oss en trehjuling som er liten og lett, men stabil og god og trille på litt ujevnt underlag..

Noen som kan anbefale en god sportsvogn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og full liggestilling er et must ;-)

HI

Skrevet

Jeg vil anbefale emmaljunga city cross, selv om den har 4 hjul :-)

Skrevet

Det var det vi tenkte med eldste. Kjøpte Quinny freestyle 3xl. Brukte den til han var knapt 3, då overtok lillesøster den.

Då lillesøster var 19 mnd var eg så lei av den vogna og savna ei stor, god, stødig vogn, så eg stappa quinny'en ned i kjellaren og kjøpte ein brukt Simo kombi. No er lille 2 1/2 og brukar vogna nesten dagleg. Har aldri vore meir glad i ei vogn.

Uansett kva du gjer, ikkje velg Quinny 3 xl, den er ustø, trang og usannsynleg lite lun.

Skrevet

Takk for tips ;-)

Men den er vel rimelig lik simo vognen? Like stor liksom?

HI

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med simo, og vi kommer til å fortsette å bruke den til soving og turer her hjemme, men den tar mye plass i bilen og er tung å drasse inn og ut av bilen. Vi er en del "på farten" og derfor kunne vi tenkt oss en vogn som er litt nettere og greiere å frakte med oss..

HI

Skrevet

Emmaljunga city cross er mindre og lettere enn simo kombi.

Skrevet

Jeg har ikke hatt simo kombi, men syns emmaljunga city cross var ganske stor og tung.... Vi byttet til teutonia.

Skrevet

City mini.. kan legges sammen med kun en hånd også:) Genial... kan kjøpe min om du vil... ikke brukt den så lenge... måtte ha ny vogn med begge funsjoner pga plass mangel:D men den e kjempe fin:D full liggestilling selvfølgelig

Skrevet

Er den stødig da? Syns det ser ut om om det er veldig små hjul? Ellers ser den jo kjempe fin ut :-)

Hva skal du ha for den i tilfelle?

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...