Gå til innhold

Eggløsning eller gravid??? !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter, trenger noen synspunkter! Er i 2pp, CD 23. Begynte å teste etter EL på dag 11, testa i 8 dager, men ingen positiv test. Hadde en lett blødning/spotting på dag 13,14. Hadde samtidig murringer og mye slim. Har hatt sterke murringer i hele dag, så for morroskyld tok jeg både EL-test og graviditetstest i ettermiddag. Graviditetstesten var selvfølgelig negativ, men EL-testen var klar positiv! (??)

Så hva tror dere, har jeg EL eller har testen slått ut på graviditet? leste på pernille.info at El tester ikke slår ut hos alle. Forvirrende, skal fortsette me El-testing dagene fremover hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut akkurat som meg det der. Trodde jeg ikke skulle få el denne måneden, hadde testet i over ei uke uten resultat, hadde også en liten blødning rundt den tiden jeg selv trodde el skulle ha komt.

På dag 20 i syklusen fikk jeg til slutt positiv el-test. Da hadde jeg testet siden dag 12.

Skrevet

hvordan dag er du på nå da? har du testet etter det?

Skrevet

Er bare på dag 22, så må nok smøre meg med tålmodighet til slutten av neste uke før jeg kan teste. Enn du da?

Skrevet

Er på dag 24. Har hatt skikkelige murringer i dag, så er veldig spent. Forrige mnd kjente jeg ingenting. Sist jeg ble gravid klaffet det på første pp, ingen blødning eller smerter, men denne gangen er det veldig annerledes

Skrevet

Har også veldig med murringer, og føler meg oppblåst. Det er da noen tegn:-) Må ofte på do også, men det kan jo skyldes at jeg har drikket masse:-)

Skrevet

har følt meg som en ballong de siste dagene, men murringene har jeg ikke kjent på et par dager. Hadde ikm i går, trodde det var i dag. ingen tegn til TR enda, så har et lite håp. har mine mistanker om at EL var for en uke siden, da jeg fikk positiv test da. Er litt usikker på den testen, kan være at jeg leste den av litt seint og ga meg et falsk positiv, men alle de andre har bare vist en strek, ikke to som denne. isåfall kan jeg vel vente TR om enda en uke? kanskje den blødningen jeg hadde på dag 14 var en slags mens? slitsomt dette, herregud.... har og gått på do, masse! så her er det flere muligheter :P

Skrevet

Tok faktisk ein test for nysgjerrighetens skyld idag og jammen fekk eg et kryss:-) Tar det ikkje heilt for god fisk ennå, tar ein nye i mårå. Sreken som går vertikalt va heilt tynne, men veldig klare. Krysse bare fingrene for at det ikkje bare var en feil med testen:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...