Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 ....hvor går terskelen for når dere kontakter føden, med tanke på om fødsel starter før ks-dato ? Det kan jo fort skje, og jeg har fått beskjed om at det blir ks likevel, men når reiser jeg? Vannavgang er jo en soleklar start....men harde kynnere? Slimpropp? Huff, er så redd for å havne i fødsel...skal ha ks pga tidligere stor ruptur, og vil aller nødigst oppleve det igjen.
Gjest Skrevet 27. april 2010 #2 Skrevet 27. april 2010 Min terskal for å ringe i hvertfall, er vonde kynnere eller slimpropp.Skal ha ks av samme grunn som deg, og tar ingen sjanser. Så får de heller bare synes at jeg er litt masete på føden:) Lykke til med ks og baby:)
Trimdama Skrevet 27. april 2010 #3 Skrevet 27. april 2010 Jeg har 13 dager til planlagt ks og er da 39+3 allerede. Her er det sete/mulig fotleie. Jeg ringe definitivt om vannet går. Får jeg rier så ringer jeg om dem ikke er regelmessige. Er førstegangsfødende så vet jo ikke hva jeg kan forvente.Men å vente for lenge ser jeg ingen poeng i !! Å det vil kjennes tryggere om det er rier som starter og ikke vannavgang. Men nå går vel de felste førstegangs fødende som er blitt noen år over tida. Er biittelitt stressa over at ks er så nærme termin. Men skal vel heller være glad til! For meg blir det en skrekkblandet opplevelse tror jeg. Får satse på hurtlig rekovalens! Lykke til med ks og baby jenter!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå