*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Inspirert av innlegg om biorytmer. Det stemmer godt pa meg, er heller ikke gravid for da stemmer det nok dårligere. Hadde vert gøy hvis flere prøvde. Dere finner den på nettet. Fint hvis noen gidder å legge ut link for jeg kan ikke gjøre det med i pod nok min.
BettyBoob Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 http://biorhythms.perbang.dk/ hva er dette for noe merkelige greier? kan ikke si at noe som helst stemte på meg i øyeblikket
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 Dette skjønte jeg ikke mye av...
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 hva betyr egentlig dette? jeg fikk 97 % på physical. Physical hva da?? og hva betydde diagrammene. Det var bare et virvarr.. 79 % på intellectual, 100 % på spiritual og minus masse prosent på resten. Er det et dårlig tegn??
*Miziz* har smilende barn ;-) Skrevet 26. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2010 det er formkurven din. I følge teorien skal du kunne prestere bedre på eksamen hvis intelektuelle kurven din er høy dvs nermere hundre.
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 26. april 2010 #6 Skrevet 26. april 2010 Shit, da har jeg det dårlig for tida gitt..... Fysikk: 27% Følelser: -53% Intellekt: -10% Bare estetikken som er 100% hos meg.. Men kan vel kanskje stemme siden jeg sliter mye med rygg og bekken for tiden og sliter med å kunne gjøre det jeg vil på jobben... Kan det tolkes sånn, eller er jeg på bærtur nå?
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 26. april 2010 #7 Skrevet 26. april 2010 hos meg stemmer ihvertfall ikke det fysiske. er i slapp og elendig form akkurat for øyeblikket Det andre kan jeg ikke si noe på. 100 % på spirituell... hehe, hva kan det være?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå