Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #26 Skrevet 26. april 2010 Hvor liten er du egentlig? Og hvor sannsynlig er det at sug lut synes det er nødvendig å lage en falsk tråd til seg selv, jeg vil tro veldig lite sannsynlig? Og dessuten så er det jo DERE som mekker tråden, da, dere som skaper oppmerksomhet.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #27 Skrevet 26. april 2010 *knis*. Her var det mange som ble såret over å ikke bli spurt. Sjønner HI godt. Man spør ikke "mamman til prinsesse Angelica Constantine" om navneråd.
Gjest iliis Skrevet 26. april 2010 #28 Skrevet 26. april 2010 Jeg syns Linde var et kjempe fint navn!
herewego Skrevet 26. april 2010 #29 Skrevet 26. april 2010 Ett lite tips hvis du ønsker seriøse svar på navnespørsmål: legg de inn på navnedebatten. Det er mange der som liker andre navn enn rosabløtkakeprinsessenavn også Dessuten har de fleste der inne det til felles at de faktisk er opptatt av navn og ikke bare av å slenge dritt... Linde er et flott navn som jeg tror vil øke i populæritet. Til dere som sammenligner med Gjende og Tybring- Gjedde: hva med Nora, Tine, Oscar, Bertha, Ola osv....?
Guri malla Skrevet 27. april 2010 #30 Skrevet 27. april 2010 Djeeeezez, dere virker jo ut som sjalu kaklehøns, er det mulig alt folk henger seg opp i..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå