Gå til innhold

Hei Sug Lut, et navnespørsmål! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spør deg, siden jeg har opplevd at du ofte har god smak når det kommer til navn (ikke for å smiske). Og siden vi ikke vil røpe et evnt. navnevalg for venner og familie før barnet er født og vi er helt sikre, kan jeg ikke spørre dem.

Altså, hva syns du om navnet Linde?

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Takk for tilliten. Jeg synes Linde er helt nydelig, har knapt hørt det før men det er mykt og vakkert.

Skrevet

Som i gaffeltruckmerket?

Skrevet

Tror ikke jeg ville spurt en som kalte seg selv for sug lut (satan i toern) om navnvalg til mine søte små.

Skrevet

Gutte eller jentenavn?

Alternativ: Gjende

Gjest sug lut
Skrevet

Det sier vel mer om deg enn om meg. Pass deg så ikke satan kommer og tar deg. I toern.

Skrevet

Hva med

Sug Gjende Kjeks Satan

Skrevet

Takk, men jeg spurte bare Sug Lut! ;)

Dere andre kan svare på deres egen Gjende-tråd.

HI

Skrevet

Takk for svar, og hyggelig at du liker det!

HI

Skrevet

Nå har det seg slik at du er på et nettforum og har spurt i en åpen tråd og ikke en pm, så du kan nok ikke kaste oss ut av tråden eller nekte noen å svare:)

Skrevet

OOh, eksklusiv du da, som bare snakket med sug lut.

Er vi på ungdomsskolen her eller?

Gjende er finere enn Linde, forresten.

Skrevet

Jeg vil også blande meg, og jeg synes navnet er helt nydelig :-) Det er uvanlig, men ikke noe hun kommer til å måtte stave.

Skrevet

Men kanskje litt kort og simpelt. Hva med Tybring Gjedde?

Skrevet

Fy fader, dere er en misunnelig liten gjeng med lattervekkende småpiker, vil ikke luten leke med dere? Det er sikkert ikke farlig å spørre.

Skrevet

Ha ha, dere er rare altså.

HI

Skrevet

Hehehe, så seriøst tar jeg ikke en som bruker nok tid på et nettforum til å være "berømt" til tross for flere tusen brukere:) Men ha litt humor nådda; Å spørre en enkeltperson i en åpen tråd, også er det i tillegg et navn på gaffeltruck hun har tenkt til å gi sønnen/datteren (stryk det som ikke passer), da har man lov til å le litt og svare mener jeg:)

Skrevet

Hehe, føler du deg ovenpå nå, HI? Fint at sug lut reddet selvtilliten din i dag også. Selv om du måtte smiske litt.

Minimalt behov for å spørre om én persons mening her inne, okke som.

Skrevet

Hæ? I dag også..? Skjønner ikke hva du prater om.

Det er jo naturlig å spørre en man kjenner igjen her inne, og som man har opplevd har god smak.

Dere anonyme er det verre å henvende seg til, da svarer jo hele røkla (og det gjorde dere jammen uansett! ;D).

Ha ha, så merkelig mange svar som kom på et spørsmål til en person! Er dere sjalu, for at det ikke er deres nick jeg har bitt meg merke i mht fine navn?

Rart hva folk bryr seg om og skal kommentere! :)

HI

Skrevet

Ja, skikkelig merkelig at folk svarer på tråder i et åpent nettforum:) Helt uvanlig:)

Skrevet

Latterlige spørsmål krever latterlige svar. Sånn er det på et nettforum, hvis du vet hva det er, HI.

Gjest sug lut
Skrevet

Beklager, HI, det var ikke meninga at hele myggsvermen skulle innta tråden din.

Skrevet

Haha, luten, du er god! En hel tråd bare om deg. Synes du at det hadde vært stille en stund?

Seriøst, hadde det vært noen som ville spørre deg, hadde hun brukt pm (med mindre hun er bortblåst).

Men takker for navnet Linde, det er herved blant mine topp tre som navn til lillemor.

Skrevet

Linde var ett alternativ hvis min lille gutt hadde vært jente. Nydelig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...