Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Er jeg unormal? Leser aldri best i test etc. Går bare inn i en butikk og kjøper seng, madrass, vogn, bilsete etc. Bruker ikke masse tid til å spekulere på alt mulig. Etter å ha hørt å venninnene mine forstår jeg at jeg visst er litt mann. Hvis jeg plutselig finner ut at i dag skal det skje så kjører jeg til første og beste butikk og kommer ut med ei seng eller noe annet utstyr jeg trenger. Ungen min lever faktisk ennå!
Chupa chups Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Jeg har venninner som forguder best-i-test utstyr, mens jeg går i butikken og vurderer selv. Dessuten mener jeg at man får det man betaler for, ofte. Best-i-test tar jo alltid med prisen som et stort kriterium, noe jeg syns er helt tullete. Det er kvalitet, sikkerhet og brukervennlighet som er viktigst. Vi må få vurdere selv om vi er villige til å betale mye eller lite. (Jada, jeg vet at dyrt ikke alltid er best, men når høy pris trekker et produkt ned i testen, så er testen verdiløs).
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 Jeg ser gjerne på testene, men det er ikke dermed sagt at jeg kjøper det produktet som kommer best ut, men jeg styrer gjerne unna dem som kommer dårligst ut. Grunnen er at noen av disse testene er kjøpt og betalt av dem som vinner testen og da stemmer jo ikke resultatene uansett!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #5 Skrevet 26. april 2010 Det kommer helt an på hva jeg skal kjøpe.. Liker å sjekke ut ting, alt fra brukererfaringer til andre ting.. (Hvertfall om det er store dyre ting, som vogn, tv, bilstol, osv) Kanskje litt nerd på det området.. Kjøper ikke ting bare fordi at de er best i test da.. Liker å vurdere ting selv og..
mam <3 Skrevet 26. april 2010 #6 Skrevet 26. april 2010 Såklart. Det gir jo en pekepinn på hva som er bra kvalitet. Tror f.eks at tv2 hjelper deg har gode og uavhengige tester. Er ikke alltid jeg sjekker, men på dyrere ting syns jeg det er greit. Er førstegangsmor og har ikke så mange venner med barn å høste erfaringer fra. Men er ikke helt tussete heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå