Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Tester med billig strimler, har testet annen hver dag siden forventet eggløsning. Teststreken har alltid vært svak lys rosa, nå i helgen var streken mye sterkere, men alikevel bittebittelitt svakere enn kontrollstreken.. Er det mulig da at testen kanskje hadde vært positiv hvis jeg testet dagen før? Hvor mange dager vil en eggløsningstest slå ut? I dag var testen negativ igjen.. Takknemlig for svar! Blir ikke klok på dette..
Gjest ->>- Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Ja, det er mulig. Dessuten er det ikke helt uvanlig å være en slik som ikke får helt positive utslag på teststrimler. Testen skal vanligvis bare gi utslag én dag, for noen bare noen timer.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 Jeg forstår meg ikke på slike tester: Jeg tok masse tester, men fikk allikevel ingen der teststreken var like mørk som teststreken. Gravid ble jeg, allikevel.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 Å sa bra, da håper jeg det.. Syns jo det var litt rart at den alltid har vært SÅ negativ/svak og plutselig ble nesten like sterk som kontrollstreken.. Hadde en SA for 5 uker siden så håper kroppen er tilbake til normalen snart og at jeg blir gravid igjen Takk for svar!! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå