Gå til innhold

Skryteinnlegg

lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille jente på 4 år kan nå både svømme og sykle uten støttehjul. Flinke lille jenta:)

Har dere noe dere vil skryte av av ungene deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink hun er =D

Storesøster er snart 5 år og jeg håper hun klarer å sykle uten støttehjul i løpet av sommeren.

Lillebror blir 3 i august, jeg håper han snart begynner å trø på trøene på 3-hjulssykkelen =D =P

Skrevet

Takk takk:)

Tenkte dette kunne blir en tråd hvor dere alle kan skryte litt av ungene deres.

Lillemor er forresten snart 4,5 år. Blir 5 i år.

Om du har litt tid og mulighet, så går det sikkert ikke så lang tid før storesøster kan sykle uten støttehjul.

Jeg bare skrudde de av i dag og tok sykkelen med ut på veien og sa sykle til henne,vi har da sendt henne fram og tilbake i gata, og sprunget ved siden av og "tatt henne imot". Hun er ikke så god ennå, må nok øve litt til, men hun begynner å finne balansen selv.

Skrevet

Så flott. Det kommer til å bli så kjekt for henne og dere nå som hun kan sykle. Mange gode turer nå fram mot sommeren.

Min jente var også 4.5 når hun lærte og sykle. Jeg tok også bare av støttehjulene og sprang ved siden av henne. Sluttet og holde henne på siden slik at hun kunne lene seg mot meg, men jeg bare holdt henne bak på ryggen og tok henne da hun falt. Og da lærte hun å sykle samme dag.

Mine skryte ting på mine tre barn:

1. Kjempe atletikk. Utrolig spenstig, rask, osv.

2. Flink til å sykle og synge

3. Gir meg så gode klemmer og legger de små lubne armene sine godt rundt halsen min og da forsvinner all verdens sorger:))))

Skrevet

Her har lillesøster på straks 2 1/2 akkurat lært seg å hoppe! Kjempemoro å sjå på ho når ho prøvar, prøvar, prøvar, klarar det nesten, ramlar, ler, prøvar, ramlar, ler, prøvar, prøvar, KLARAR det og er SÅÅÅÅÅ stolt over seg sjølv, prøvar, ramlar, ler... Og sånn går nu dagan :D

Og så må eg skryte av storebror som er så utruleg flink til å gå med lappen sin at det er ikkje klokt! Til og med i går, som egentlig var lappefri ville han ha på lapp, for han skulle vere sjørøvar då vi skulle i bursdagsbesøk. Takkar høgare makter (og Northernlights) for lappar som ikkje blir klistra på huda.

Og til slutt så må eg og få lov til å skryte av meg sjølv (der er lov det og, sidan det er ein skrytetråd, ja?) for eg har sydd lappar som er så usannsynleg kule at guttungen VIL gå med dei sjølv om det betyr at han ser betydeleg dårlegare :o)

Og heeeeilt til slutt; mannen min som er så snill og grei og flink med både meg og ungane og den beste pappaen og mannen i verda (og heilt ærlig talt fortjener eg det ikkje).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...