Puppen og lillemor Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Hei, Jeg er i dag 15+5 og har plutselig begynt å kjenne skikkelige mensmurringer igjen.. andre som har opplevd dette?? eller noen som vet om dette er normalt?? Har mistet før og er livredd.. samtidig så tenker jeg at dette kan være voksesmerter.. men hvorfor har jeg da ikke kjent noe de siste 5 ukene??
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 har det også sånn, så håper det er normalt Tror det skjønner du.. Har også hatt noen uker da jeg ikke har hatt så mye menssmerter. Tror livmoren utvider seg i rykk og napp
Checkit Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 jeg er nå 22+6 og har vært sånn frem til for noen uker siden...heeelt normalt....
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 26. april 2010 #5 Skrevet 26. april 2010 Jeg er 23 fullgåtte i dag (eller 22, har ebgynt å tulle med disse ukene... Jo da, tror det er 23 fullgåtte, hehe) og har fått tilbake disse ligamentsmertene igjen etter noen ukers opphold. Har lest at barnet nå går inn i den største vekstfasen så da er det vel noen der inne som krever mer plass! Nå ser jeg også sparkene fra utsiden <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå