Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Jeg traff en fantastisk mann på internett, og nå kom han i helgen og vi hadde det sååå romantisk og vi bestemte oss for å gå i forhold. Han er drømmemannen min og det ble tårer på flyplasen da han skulle dra.. Men likevel føler jeg meg så "redd".. Redd for å bli såret, jeg tenkte hele tiden at han ikke likte meg så godt som jeg likte han, og jeg spurte ham om det og han synes det var teit... Nå snakkr vi alt om framtiden og skal møltes igjen om 4 uker.. Jeg er så redd.. Hvorfor må jeg analysere alt? Jeg følte for å løpe ifra alt dette og tør ikke å bli såret.. Men jeg vet vi er "ment" for hverandre.. Kjenner det i hjertet...
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 Sånn er jeg også, du er bare redd for å bli såret prøv å ikke gjør noe dumt, ikke dytt han unna. Jeg kan jobbe for at det skal bli noe med personen jeg liker men så snart den personen viser/sier at han vil ha meg så blir jeg redd han juger og annet. Utrolig teit men har nok dytta unna noen gutter av den grunn. Tror en del av meg tenker det er bedre om jeg er den som "avslutter" slik at de ikke kan gjøre det og såre meg. Allt man kan gjøre er å tenke seg om mange ganger før en gjør eler sier noe som kan skade det man har og så må man jobbe med seg selv og inse at det ikke er mannens problem men ditt
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 Takk, jeg jobber mye med meg selv fortiden, selvtlliten osv. Vet problemet ligger hos meg, og jeg dytter ham unna osv. Idag når jeg våknet følte jeg for å løpe ut av rommet og si "nei jeg tror ikke dette kan funke" men istenfor fortalte jeg ham dette.. Og han er veldig omsorgsfull og forstående , han sier at han ikke vil såre meg.... Han kysser meg hele tiden, holder meg rundt hele natten og han sier masse fint til meg, han er så fin og snill med meg og likevel føler jeg kanskje at han gjemmer noe og masse paranoide tanker.. Må få slutt på dette, men hvordan??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå