Kyllingbein Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Hvilken maskin har dere? Noen som har n å anbefale?
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Tenker du på å lage ordentlig god espresso, eller vil du ha en enkel maskin? Hvis du ikke vil bruke ordentlig tid på å lære deg å lage espresso og steame melk, kan du kjøpe en Nespresso maskin eller en sånn espressokanne som du setter på platen og en melkesteamer ved siden av. Nespresso selger også elektriske melkesteamere. Skal du gjøre det ordentlig, anbefaler jeg en Rancilio maskin, men da må du gå på kurs for å lære den ordentlig, og du må ha kværn for å male kaffen riktig.
playground princess Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 Jeg anbefaler Miele sin kaffemaskin
Girly *snuppa og snuppen* Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 Anbefaler Nespresso sin topp modell. :-)
nybegynner07 Skrevet 26. april 2010 #5 Skrevet 26. april 2010 Jeg bruker en bialettikanne som jeg setter på platen på komfyren og så varmer jeg melk og steamer den etterpå. Det tar litt tid, men det blir god kaffe av det. Når det er sagt så drømmer jeg om en kaffemaskin som nespresso eller lignende. Det viktigste for meg er at kaffen smaker godt (selvsagt) og at det ikke tar en evighet å rengjøre den.
NormaJean Skrevet 27. april 2010 #6 Skrevet 27. april 2010 vi har den billigste Nespresso maskinen (som er på kampansje for tiden så jeg) og aerochinno melkesteamer, er kjempe fornøyde!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå