Gå til innhold

Mens etter graviditet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

babyen er nå 5 uker gammel og jeg har fått første mens allerede nå :-S Mistet melka etter 3 uker så derfor får jeg den så fort igjen.

Spørsmålet jeg da har er kan jeg bruke ob eller må jeg bruke bind? Jeg hater virkelig disse bindene da de bare lekker og jeg føler meg ekkel og stinkende.

Sånn for moroskyld lurer jeg også på hvor lang tid det tok før dere fikk mens tilbake?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så lenge du er ferdig med renselsen (sikker på at det ikke er rester av den da?) jeg hadde den 6 uker. mensen kom 7 uker etter det igjen.

tamponger skal ikke brukes til renselsen pga infeksejonsfaren. Uansett var jeg deg ville jeg ventet til neste mens med å bruke tampong.

Skrevet

Her tok det seks uker.

Ammet også bare tre uker...

Bruker fortsatt bare bind å tror jeg blir fortere ferdig da..:P

Skrevet

Her tok det 14 mnd før jeg fikk tilbake mensen:)

Men ammet til hun var 14 mnd da.. Siste par mnd var det bare en liten kveldstår etter maten før hun la seg:)

Skrevet

Renselsen var ferdig iløpet av 3 uker, inkludert det blanke som kommer i etterkant, men kan renselsen ta en fullstendig pause da?

Huff, jeg hater virkelig bind, det har jeg alltid gjort og irriterte meg hele tiden over dem under renselsen...

Hi

Skrevet

Fikk den etter fire måneder. Fullammer ennå, nedtur kan man si... Dessuten var det monstermensen!!Blødde som en gris. Andre gangen også. Tredje ble det mindre. Men menssmertenr har forsvunnet, og lykke!!

Skrevet

Så lenge renselsen er over så kan du fint bruke ob :-)

Hehe, litt spesielt med meg. Jeg har ikke hatt mensen siden JANUAR 09!

Hahahahaha, jeg blir helt flau, men sønnen min er 6 måneder og jeg er 12 uker på vei med andremann. Har ikke hatt mensen i mellomtia ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...