Euphoria: M. Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 Begge er fine! Jeg liker Eline veldig best.
Euphoria: M. Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 det skulle stå enten Jeg liker Eline veldig godt/Jeg liker Eline best Kan jo også nevne at det virker som flere er på Eline-siden for tiden, så kanskje det finnes færre små Elise-er? Har ikke sjekka men.
slurp Skrevet 26. april 2010 #6 Skrevet 26. april 2010 Jeg liker begge, men Eline liker jeg aller best:)
Gjest Skrevet 26. april 2010 #7 Skrevet 26. april 2010 Liker begge, men hadde nok brukt Eline på jenta mi dersom jeg ikke hadde en slektning med det navnet:-).
Gjest Skrevet 26. april 2010 #10 Skrevet 26. april 2010 Takk for svar Har selv alltid likt Eline best og lengst, men synes også Elise er vakkert, og har ant meg at det er noe mindre brukt idag.
Mamma til snart tre Skrevet 27. april 2010 #14 Skrevet 27. april 2010 Synes det er fine navn begge to, men synes kanskje Eline er finest
Dearest Skrevet 27. april 2010 #16 Skrevet 27. april 2010 Liker Elise best og trur det er det som er minst brukt i dag. Elisa er endå mindre brukt og desto finare i mine auge, men stemmer for Elise av dine to Eg synes både Elisa og Susanna er mykje finare enn Elise og Susanne, men dei er likevel nesten ubrukte! Veldig rart spør du meg, men fint fordi ein då kan velja eit namn få har men som alle er kjent med likevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå