Gå til innhold

NOEN MED BABY SOM PLUTSELIG HAR TATT SMOKK ELLER FLASKE VED CA 5-6MND ALDER????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å hva gjode dere for å få til dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller er d slik at har di ikke tatt til da er d lite sansynlig at di tar smokk/flaske i d hele tatt???

Skrevet

Jenta mi (hun er 8 år nå) tok flaske og smokk da hun var 6 mnd gammel. Jeg prøvde alt som var av smokker og flaskesmokker fram til da. Endte opp med at hun godtok NUK sine:O) Husker det var en stooooor lettelse, mye enklere å roe henne og mulig å komme seg utom husets fire vegger litt for seg selv. Så det er iallfall mulig!!!Lykke til!!

Gjest eelis+kian
Skrevet

Gutten min tok plutselig flaske da han var 6 mnd. Jeg brukte MAM-flaskene, de har en sånn spesiell tut som han tydeligvis likte. Han får vann fra flasken, eeelsker vann :-)

Jeg vil ikke at han skal bruke smokk (og jeg ser ikke poenget med smokk), så der har jeg ingen ting å komme med.

Skrevet

Kan jeg spørre hvorfor du vil at babyen skal ta smokk eller flaske så seint? Jeg har begynt å avvenne min 5 mnd gamle baby med smokk og flaske..

Skrevet

Smokk pga at hun har sugebehov og suger på fingen..lettere ta fra henne smokken når hun blir et par år

Flaske pga problem med amming og dårlig vektøkning...litt slitsomt å mate med skje...har heldigvis litt melk igjen å kan amme på natta om hun våkner...

Skrevet

Jenta mi har verken tatt smokk eller flaske, ble illsint bare hun så at vi tok det fram. Men ved 5-månersalderen ble suttebehovet mye større. Hun begynte å sutte på fingrene konstant, og om natta hang hun i puppen hele natta. Da tok jeg fram suttene igjen (hadde jo gitt opp for lengst å få henne til å ta den) og tror du ikke at hun suttet som om hun aldri hadde gjort noe annet. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...