Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Nå har brudekjolen min http://jkdress.com/p...ail.asp?id=3920 kommet fra Kina!!! Prøvde den i dag, og den er veldig lang da...Kan den være lengere forran enn det den er på bildet? Må holde opp kjolen ganske mye når jeg går da. Den ble sydd etter mine mål, men bestilte oxo en underkjole med spiler......noe jeg ikke vil bruke, da kjolen blir altfor vid etter min smak. Og hva kan jeg bruke som push-up under kjolen???? Bekymret brud........
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Hei, jeg fikk ikke opp linken din, men jeg har også bestilt fra JKdress, og man får dessverre ikke refundert kjøpet, så det beste jeg kan anbefale er å gå til en sydame, skredder eller brudesalong for å få den tilpasset. Dra til en undertøysforretning og prøv undertøy sammen med kjolen. Min modell ( http://jkdress.com/products_detail.asp?id=4477 ) har halterneck og veldig åpen rygg, så jeg skal sannsynligvis ha en torsolette under kjolen, og de kommer ofte med spiler og korsett, samt push-up. Min kjole må sys litt inn, den er for vid rundt brystet, og den er også veldig lang i forhold til hva jeg forventet, så må nok ha veldig høye hæler på skoene...
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 http://jkdress.com/products_detail.asp?id=3920 Håper linken virker nå da. Burde jeg bruke underkjolen som fulgte med? Den ser sånn ut : http://jkdress.com/products_detail.asp?id=1123 Kjolen blir veldig vid i fassongen da...
Studine mevik Skrevet 27. april 2010 #4 Skrevet 27. april 2010 Kjolen blir nok litt kortere hvis du bruker underskjørt/underkjole. Eller så kan du legge opp kjolen litt sånn at den passer på lengden uten noe under. Jeg skal ikke ha bh under kjolen, men har med en troppløs bh som jeg kan ta på hvis jeg føler for det utover kvelden. Eneste jeg skal ha er truse, men kjolen min sitter som et skudd og det er innlagt ekstra "puter" rundt puppene
Anonym bruker Skrevet 27. april 2010 #5 Skrevet 27. april 2010 Problemet er om det er MENINGEN at det skal være underkjørt under..... hva hvis jeg tar ut de to spilene i underkjørtet. Det er de som er ekle og gjør kjolen såååå svær. Klarer jo ikke sitte med det greiene der ( Min kjole sitter oxo greit rundt brystet, og har oxo innsydde puter, men vil alikevel LØFTE puppene litt mer. Får se etter korsett på Lindex el noe tenker jeg.
Studine mevik Skrevet 28. april 2010 #6 Skrevet 28. april 2010 Det er vanskelig å si hvordan det vil bli hvis du tar ut spilene i underskjørtet uten å ha hele kjolen foran meg, men du kan jo prøve. Jeg ville kanskje unt meg en tur i en skikkelig undertøysbutikk for å finne undertøy til den dagen. De har ofte masse kunnskap om undertøy og kan hjelpe deg med å finne akkurat rette typen BH eller korsett som passer best til deg
Hopptetussa90 Skrevet 30. april 2010 #7 Skrevet 30. april 2010 Anbefaler deg å ta en tur til brudesalong. Der ser de akkurat hvilke justeringer som burde gjøres og hva som evt. kan gjøres med underskjørt osv. Jeg bestilte også kjole fra Kina, og må gjøre følgende med min kjole: - Legge opp 4 cm - Justere halternecken - Sy inn 1 cm på begge sider. Bestilte kjolen i strl 36, men kunne visst med fordel tatt 34
renate-82 Skrevet 1. mai 2010 #8 Skrevet 1. mai 2010 ser her e flere som har bestillt kjole fra jkdress, noe jeg også har gjort, men jeg er kjempefornøyd. kjolen var akkurat passe lang osv =) de fleste kjoler er beregnet for underskjørt for å få kjolen til å "falle" riktig, men det er også stor forskjell på skjørtene og det er ikke alle skjørt som egner seg for uansett kjole. jeg bestillte to kjoler fra jkdress, å da jeg prøvde kjolene med underskjørtet jeg hadde så var d bare den ene kjolen så ble bra på... den andre misstet fasongen helt da d var for lite ringer i skjortet for kjolen... men lurer på en ting angående kjolene som er for lang. hadde dere sko på når dere tok mål eller målte dere uten? prøv kjolene med skoene dere evt tok målene i å se om d kanskje blir mere passelig da. nå er jo heldigvis ikke d værste å få lagt opp en kjole, hadde hvert værre om di var for kort =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå