Diddi72 Skrevet 26. april 2010 #1 Del Skrevet 26. april 2010 Må bare få det ut jeg altså!! Frustrert over "rot" og manglende svar i kontakten med CFC. Håper virkelig det bedrer seg. Blir jo så usikker...spes når jeg nå er i gang med første IVF forsøk. Noen andre som har tips om hvordan takle dette evt opplevd det samme?? Ikke lyst til å bli mer "urolig" enn jeg allerede er. Vell, skal på scanning på onsdag og er spent på hvordan det ligger ann etter oppstarten m Gonal-F ;-)...og så håper jeg inntrykket av CFC bedrer seg :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141775139-frustrasjoner/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Egg *3. IVF* Skrevet 26. april 2010 #2 Del Skrevet 26. april 2010 Hei på deg! Må dessverre si at jeg har likedan erfaring som deg når det gjelder CFC. Jeg fikk behandlingsforløpet opplest over telefon. Dette måtte jeg få bekreftet skriftlig før min gynekolog ville skrive ut resepter til meg. Allerede da oppdaget jeg at jeg hadde misforstått noen doseringer og ikke fått med meg hele medikamentnavn, osv. Det ble aldri nevnt med et ord at jeg skulle bruke orgalutran og kom derfor 2 dager for seint i gang i forhold til normalt forløp. Det var også uklart når jeg skulle slutte med nesespray og flere andre slike smådetaljer. Det hjalp ikke på at min gynekolog, oppført som "samarbeidende" med CFC, tullet med doseutregninger på reseptene og hadde ingen egne formeninger om hva jeg skulle gjøre videre. CFC i kombinasjon med denne gynekologen førte til masse frustrasjoner og ekstra stress. Hadde ikke jeg vært oppegående nok og passet på selv, kunne forsøket endt med fortvilelse. Men på et mystisk vis har alt ordnet seg i siste liten hele veien. :-) Jeg hadde egentlig tenkt å fortelle dem om at jeg var ganske misfornøyd med informasjonen de ga, da jeg kom ned, men da var jeg mer enn nok stresset med om det var noen egg igjen siden jeg kom så seint i gang med organutran. Jeg følte meg definitivt som på et samlebånd. Et tips: Ring dem heller en gang for mye enn å forvente at de svarer hurtig på e-mail dersom et spørsmål haster. Dersom dette første IVF-forsøket lykkes, skal jeg selvsagt ikke klage på dem! ;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141775139-frustrasjoner/#findComment-141775479 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddi72 Skrevet 26. april 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 26. april 2010 Høres ut som jeg opplever noe av det samme som deg da...og det er ikke spesielt moro!! Særlig ikke når det gjør en mer stressa...men men som du sier det er godt en kan ordne opp litt selv ...og hvis det lykkes skal jeg heller ikke klage ;-) Men har virkelig tenkt tanken om at jeg burde si i fra. Syntes det er litt dårlig når en bl.a.skal bruke såpass mye med penger. Forventer liksom en god oppfølging ;-) Ringte de i dag, igjen, da de ikke svarer på mail og tror jeg nok må fortsette med det. Føler meg som den masa og en kontrollfrik, men det får jeg vel tåle! Takker for svar og lykke til med rugina. Håper virkelig det lykkes :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141775139-frustrasjoner/#findComment-141776743 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Storkfrøken69 Skrevet 26. april 2010 #4 Del Skrevet 26. april 2010 Hei! Så trist at dere føler at kommunikasjonenen er dårlig. Jeg har selv vært der nede utallige ganger hvor 3 av forsøkene har vært ivf og 2 innsetting av opptinte egg. Jeg har alltid bedt om å få resept fra dem. Jeg har og ringt dem ver gang jeg har vært til skanning og har da fått klare beskjeder om hva neste steg er. Når der gjelder dosene, har jeg fått et skjema i posten hvor det har stått dose, hvilken dag man skal skannes ol. Men, min gynekolog i Norge har ikke samarbeidet med dem. Jeg har vært mellomleddet. Kanskje det gjør ting lettere????? Jeg ønsker dere lykke til, og håper det gå greiere fremover. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141775139-frustrasjoner/#findComment-141776878 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå