Gå til innhold

baby som sutrer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten vår på 5 måneder har alltid vært en gladgutt, blid hele dagen lang så lenge han er mett. De siste to ukene har han begynt å sutre (skriker ikke), så snart han kjeder seg litt.

Før kunne han sitte lenge på fanget rolig og være fornøyd, leke lenge alene osv. Nå begynner han å klage etter 2 minutter på fanget eller hvis han leker alene på gulvet.

Vi har prøvd alt, han spiser ofte, men selv om han er mett klager han en del. Vi kan distrahere han ei stund, men vi trenger jo også et 5 minutt av og til. Hva kan vi gjøre? Vi har aldri skjemt han bort slik at han skulle behøve å bli bært rundt hele tiden for å være rolig.

Vi har prøvd om det kan være tennene eller magen, men ikke noe som indikerer til dette.

Hva kan være galt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nøyaktig slik er barnet mitt også. Og venninnen min sitt barn. 6 mnd og 7 mnd forholdsvis. Vi har kommet frem til de er oppmerksomhetssyke... ¨

Blir litt gåen i hodet..

Skrevet

Akkurat som om jeg skulle ha skrevet det innlegget.. Har også en gutt p å5 mnd som har blitt slik, særlig den siste uka... holder på å bli sprø her. Ingenting hjelper... vi har heller ikke skjemt han bort, så jeg vet ikke hva det er.

Men kanskje det er tenner som er på gang...

Skrevet

Gosh, skal det være slik i mange måneder...:( Blir ør i hodet ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...