Gjest Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 VET det ligger på navnetoppen og at sikkert halve barnehagen vil hete det samme og at alle sikkert er dritlei det MEN det er det eneste navnet vi begge syns er kjempefint, kjenner ingen som har det navnet så det bryr vi oss ikke om! Navnet blir Lukas! MEN.. jeg lurer på om jeg vil ha et mellomnavn.. Noen forslag der? (og JADA vi kommer nok til å bare bruke Lukas til vanlig, men syns det er fint med dobble navn + at det er tradisjon i vår familie...) Noen forslag?
Lieama Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Lukas Alexander Lukas Emilian Lukas Kristoffer Lukas Emil Lukas August
Miranda C Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 Lucas er kjempefint! :)Står fint alene, men kan også ha et navn bak Lucas Nathaniel Lucas Maximilian Lucas Christopher Lucas Matheo Lucas Alexander Lucas Nicolai Lucas Magnus Lucas Sebastian Lucas William Lucas Ewilliam Lucas Amadeus
Gjest Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 Lukas skrevet med k er et av de få poppisnavnene jeg liker Det kan være lurt med et mellomnavn han kan bruke hvis han kommer i en sammenheng, som barn eller voksen, der Lukas'ene klomper seg sammen. Men det er ikke lett å finne et navn som klinger bra etter Lukas. Har dere et navn fra en forfar dere kan bruke? Her er noen forslag i forskjellige stiler: Lukas Anton Lukas Oskar Lukas Martinus Lukas Severin Lukas Olaus Lukas Kasper Lukas Ulrik
Juli.mamma til 4. Skrevet 26. april 2010 #5 Skrevet 26. april 2010 Gratulerer Er selv tante til en liten Lukas.
Lova80 Skrevet 26. april 2010 #6 Skrevet 26. april 2010 Lukas er flott! Kjenner bare til 1 med det navnet;-D Har sagt det før her inne, sier det gjerne igjen: BRAND!!! Det fineste mellomnavn ever!!! Lukas Brand
Gjest Skrevet 26. april 2010 #7 Skrevet 26. april 2010 Takk for fine forslag!! Får ta oss en tur i tenkeboksen:)
sunnfjordmor venter fjerde Skrevet 27. april 2010 #8 Skrevet 27. april 2010 Gratulerer med flott navn. Var øverst på mi liste og, men kuttet det ut da eg såg det låg øvst på navnetoppen. Kjempeflott navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå