Gå til innhold

I dag har jeg hørt hjertelyden <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

åååå det var en etterlengtet lyd:) Hadde med gutten min på 2 år også, han sprang hjem t pappen å sa: "bibbi seie bao bao" :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørte hjertelyden for første gang i dag jeg også, men, for meg var det ikke noen stor opplevelse :/ Å se den på ultralyd, bevegelsene, for ikke snakke om å KJENNE den bevege seg i meg syntes jeg er fantastisk, men hjertelyden var liksom ikke noe veldig stort :S Håper ikke det er kjempe unormalt hehe

Flott at du likte det :D

Skrevet

ja det er en herlig lyd!!:)

hvis hun ikke er kommet til den biten hvor hun kan kjenne bevegleser og ikke har hatt noe grunn til ul eks så er dette en helt ubeskrivelig lyd...syns uansett det er en herlig lyd jeg da:)

Skrevet

Jeg kjenner liv, er 14+2 i dag, men har ikke vært til ul enda!Når jeg gikk med eldstemann ble jeg aldri lei av å høre det lille hjertet slå, syns det var ubeskrivelig hver gang jeg:)

Skrevet

Det er som musikk i mine ører... Har kjøpt meg "angelsound", og lytter til hjertet med jevne mellomrom...Blir aldri lei. Faren og de vordende besteforeldrene har også fått høre, og synes det er helt fantastisk :)

Er 13+6 idag, så kjenner ikke noe liv enda, da er det utrolig godt å høre "galopperende hester" i magen

Skrevet

er 13 uker i morgen og har kjent noe slags svake stryk eller kiling? vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det...men en fremmed følelse er det så kanskje det er lille skatten??

hmm...merker vel om den følelsen blir sterkere med ukene som kommer...har en sånn angelsound jeg også...bruker den minst mulig men den er framme ved jevne mellomrom til min,pappaen og storebror sin glede...alle sitter heeeelt muse stille å lytter hehehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...