LadyLuck & Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 kjæresten skulle på samtale med sjefen nå klokka fire.. (skulle få mer annsvar på jobben etc) men hoppa i dusjen med han, og nå kommer han for sent på jobb. Får nok kjeft av sjefen.. Noe fint jeg kan finne på til han kommer hjem?? (ikke nyvaska leil etc, for det gjorde jeg i går)
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Tja, jeg foreslår at du tar deg et rettskrivningskurs!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 Fatter ikke at folk gidder å være så opphenget i denne rettskrivingen hele tiden. Viktigeste er vel at vi forstår poengene. Var det forresten så mye feil i HI sitt innlegg?
LadyLuck & Skrevet 26. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2010 har påvist dysleksi, men kan ikke finne noe feil jeg =P
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #6 Skrevet 26. april 2010 Vil vel egentlig si at han fekk det gode før han gjekk, så han bør jo være storfornøyd. Tenker det var verdt å komme litt forsent;)
LadyLuck & Skrevet 26. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 26. april 2010 hehe, men føler jo at det er min feil =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå