Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy å finne flere her fra :) Hvor langt på vei er du?? Jeg er nå på begynnelse av uke 14:)

Skrevet

Samme her!! 14+2 idag! :D

Hvordan er formen din? Jeg er mye trøtt og plaget med litt hodepine...

ellers ok så langt!

Har du barn fra før?

Skrevet

Formen begynner å komme seg litt, men er stor forskjell fra dag til dag. Er plaget med lavt blodtrykk og blodtrykksfall, så er sykemeldt og må ta det med ro.. så jeg kjeder meg i hjel om dagene.. men blir jo litt soving da... Har ei datter på 6år fra før, så sover meg opp mens ho e på skola....:)

Har du flere, eller e det første??

Skrevet

Usj, så kjedelig! Vet alt om å gå hjemme og kjede seg, hehe..er og sykemeldt, men det skyldes primert fordi jeg er midt i en utredning!

Sove? hehe, ja...det gjør jeg en del av, merker at kroppen krever det.

Jeg har faktisk en sønn på 6 år (blir 7 år nå i sommer), passer og på å slappe av når han er på skolen...

Dette er mitt første barn sammen med sambo, føler meg helt grønn....er jo nesten 8 år siden sist, hehe!

Skrevet

da både har vi og kommer til å få like gamle barn:) Jenta mi blir 7 i aug:)

Det begynner jo som sagt å bli noen år side forrige graviditet, så det blir nesten som å starte på nytt!!! Merker jeg er mye mere bekymret nå, og på en måte mottakelig for mere symptomer... kan jo være at kroppen og blir eldre med årene.. hehe

Bor du rundt Sortland eller? Lurer på om det er noen kafe treff for gravide. Hadde vært kos å truffet flere i samme situasjon og skravlet litt:)

Skrevet

Hei

det er en gruppe på facebook, for de med termin i 2010 (Sortland)

Der er det noen jenter som har fått barn nå (babyene er fra 6 uker å ned til 2-3 dager)... De holder sammen siden de har hatt termin samtidlig.

Kunne jo vært gøy om man kunne møttes... Jeg er lengre på vei enn dere... termin i sept... :)

bor på sortland selv og har en venninne som å venter barn som er på alder med oss...

Skrevet

Ja hadde vært kjempe koselig å samla oss som er her fra og har termin ca samtidig og møttes:)

Der fant jeg og gruppen på facebook:)

ligger vel ca en måned foran meg du??:)

Skrevet

Jeg bor vel en time unna Sortland....er ofte innom i byen for å kjøpe hundefòr osv! :D

Skrevet

Så gøy.. kommer jo flere og flere til her nå:) Kor langt e du på vei??

Skrevet

I mårra e æ 19 uke =)

Har en gutt på 4 år fra før av =)

Skrevet

Kor artig at det va enda fleir fra Sortland :)) Skulle bare mangle, ser maga overalt æ :)

Skrevet

Er også fra vesterålen, eller Andøya.. så ikke så langt vekke;)

Skrevet

Langt e dåkker på vei? :)

Skrevet

Bor også på Sortland:-)e 16 uke på vei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...