Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #1 Del Skrevet 26. april 2010 Er dere fornøyd med denne bagen? har hørt så mye frem og tilbake om denne.... hvordan er den når dere bruker dem til nyfødt og de første mnd'ene? er den like lun, stor og god som den vanlige hardbagen? hvordan ser den ut bake... mye stoff som henger og slenger eller er den like fin i designet som den opprinnelige? off skal bestille vogn nå fra tyskland, men er så usikker på om jeg skal gå for den nye multi x bagen eller den vanlige hardbagen? tips? kan man virkelig bruke den til baby er 18 mnd? er ikke den like stor som den vanlige hardbagen...? Passer den på en vanlig tfk joggster twist? må jeg ha adaptere? lurer på å bare kjøpe den som den opprinnelige vanlige vognen og heller kjøpe meg en vogn nr 2 som er litt mindre og nettere der jeg kan snu sportsdelen.... off.. man blir gal i dette vognstyret:P Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141774655-multi-x-baggen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå