Gå til innhold

Bestille tfk vogn fra tyskland

Anbefalte innlegg

Hei!

HAr noen noen erfaringer og dele når det gjelder kjøp av vogn fra tyskland?

Sjekket litt priser og jeg vill jo spare over 3000 kr på å kjøpe denne vognen i Tyskland.

Men er skeptisk til å bestuille slikt over nett, om jeg bestiller riktig ol.

dette er fra kiddies24.

http://www.kiddies24.de/shop/product_info.php?info=p6869_TFK-Joggster-Twist-CARBO-SCHWARZ---Set-3.html

Dette er prisen for vognen + harbag? har jeg forstått det riktig?

Har og sett på å bestille fra bikeshop2000.de men synes der er litt mer uoversiktelig.... fikk opp at frakten og var dyrere på denne nettsiden....

Håper noen kan dele litt erfaringer som kan hjelpe meg!

Vertfall bestemt meg for denne vognen!

Syns den virker super!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141774561-bestille-tfk-vogn-fra-tyskland/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette lurer jeg på også. Pluss hvordan blir det med toll/moms el. når vogna kommer til Norge?

Bikeshop-siden synes jeg var vanskelig å forstå jeg også. Kan jo være fordi jeg ikke kan tysk;-)

Er helt enig i at denne vogna virker super, blir nok denne uansett om den kjøpes i Norge eller på nett:-)

Hei,,

Du vil sikkert spare noe ved å kjøpe vogn fra Tyskland,

men det gir deg ingen garanti hvis du eventuelt får noen problemer

med vogna i Norge. Jeg vil råde deg til å kjøpe vogna i Norge, slik at du får den hjelpen du trenger hvis det skulle oppstå problemer.

Hei,

Vi har bestilt TFK fra Kiddies24 tidligere.

Og det gikk kjempebra:)

Betalte i underkant av 5000,- for alt sammen.

(sp.vogn, hardbag, frakt og mva.)

Vognen kom levert på døren innen 1 uke.

Jeg skal nok bestille en vogn til derfra nå ;o)

Så bra du ha gode erfaringer med å bestille fra nett :)

Har sett mer inn på kiddies24 og må si jeg synes det er mye enklere og bestille derfra enn på bikeshop2000. eneste var at det ser ikke ut som kiddies24 har noe på lager nå?

Hvordan blir d med reklamasjoner og slikt om noe skulle gå i stykker ?

Annonse

Heisann!

Snakket akkurat med tollvesenet på telefonen (tlf: 03012 ) for å få oppklart saker og ting selv. De fortalte meg at det ikke skal betales toll men mva på alt du handler av barneutstyr... dvs betaler du 6000kr for vogn og frakt skal du betale 25% mva for både vogn og frakt.. dvs regningen kommer totalt på 7500.

En annen ting: Kjøper du feks en Simo vogn er en autorisert forhandler (enten du er er i Norge, Spania eller England) pliktet til å ta imot vogna di så lenge du har kvittering på vogna! (Da de har direkte kontakt me leverandør og ikke taper penger på dette).

Håper dette var til noen hjelp for deg!

Legger ved en valutakalkulator, så nå kan du kose deg med prissjekk på internett;) http://www.valutakalkulator.net/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...