Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 hun passer barnet vårt i noen dager nå, da jeg er syk.. og sambo er på jobb.. svigermor har lagt ut bilder av vårt barn på facebook,uten tillatelse..(valgte å ikke klikke på henne for dette, så lenge hun passet på at "bare venner" kunne se bildene) jeg gikk innpå hennes side, skrev en kommentar under albumet som var på veggen hennes.. jeg skrev: "så morsomme bilder av prinsessa! litt vell store klær hun har på seg da men,hehe! :p" litja bruker str 86,og hadde på seg str 98(!) ,følte jeg måtte kommentere dette på veggen hennes.. det var jo heller ikke frekt ment.. uansett,istedet for å svare meg,sletter hun kommentaren min.. som hun tydligvis liker å gjøre med de fleste av mine kommentarer,uansett.. til og med slike som: "ja du er flink" som jeg kan svare på, etter hun har skrevet at hun har ryddet++++ det er litt veeeldig irriterende når hun er veldig aktiv på facebook,og svarer alle(!) andre utenom meg.. menmen.. dette er jo egentlig ikke sååå big deal,men jeg begynner å bli drittlei når hun er ekkel hele tiden.. Litt forhistorie: *første gangen jeg hilste på henne(for 4 år siden) ga hun meg et stygt blikk,før jeg rakk å si navnet mitt..etter dette har hun prøvd ALT for å få meg ut av familien virker det som.. *eks:vi hadde en schæfervalp som egentlig var blitt husren,som hadde et uhell når barnet vårt var 2måneder, schæferen tisset på gulvet.. -sambo hadde tidligere den dagen vasket hele gulvet, og gikk for å hente bøtta med en gang etter uhellet til valpen.. når svigermor kom innom(bodde den gang 5 minutter med gange unna) sa hun"hvorfor er det vått bare en liten flekk?" da sa sambo"jo for jeg har akkurat vasket opp tisset til valpen" -da gikk svigermor hjem, ringte hun samboeren min gråtende og sa "nå er det nok, jeg finner meg ikke i, at dere ikke kan ha valp og barn samtidig,så jeg ringer til barnevernet og forteller dem hvordan dere lever,mitt barnebarn skal ikke leve under slike vilkår " hun sa rundt samme tiden,at hvis hun ringte barnevernet,så kunne hun overta ungen..og barnet,hun og samboeren min kunne leve hjemme til henne,men ikke meg.. *hun prøvde også engang å henge ut meg,i en konfirmasjon til søskenbarnet til min sambo.. søskenbarnet er på faren til samboeren min sin side.. hun mislyktes, og fikk bare rare blikk tilbake av den familien! (må tro jeg hadde det toppers ) den familien kom forresten til meg etterpå og sa noe som: ikke bry deg om alt hun sier,gjør++ hun har alltid vært litt kokko! ..uansett så tenker jeg jo på hva hun tenker om meg, jeg er jo svigerdatteren hennes.. hun kan jo gi meg en sjangse..? må legge til at jeg var akkurat fyllt 17 når jeg møtte henne første gang, og jeg er den typiske sjenerte typen..(sånn sett er jeg ikke farlig for hennes sønn eller noe).. *og hun liker å tulle med at de som har kreft ikke betyr noe, når hun vet jeg har mistet min mor av kreft for noen år siden(hva er det for en syk tankegang???????)blir jo lei meg,men prøver å ikke si noe tilbake.. min samboer er forsåvidt den yngste av hennes barn,kanskje hun vil ha guttebassen sin for seg selv?? :S:S må slutte å skrive nå, hvis ikke blir det veeeeldig lang innlegg(for å si det mildt)
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 Kjære deg! Denne damen høres jo ikke god ut, nesten litt gal!! Godt dere ikke bor så nærme henne nå? Håper dere kan begrense kontakten til det minimale.. Er nok noen mødre som tror de eier sine sønner, og gjerne barna deres også..
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 takk!!! trengte virkelig at noen andre å mener hun er nærmest gal! at det ikke er bare meg liksom.. hun bor ca en time unna med bil nå,så det er jo litt bedre nå.. hun er faktisk den eneste som kan passe ungen også.. så vi må ha kontakt med henne=/ hadde vært mye enklere hvis noen andre hadde stillt opp litt.. men jeg er jo bare 20 år, så mine venner tenker bare på fest.. jeg bare synes hun kan roe seg ned litt.. ikke enkelt å være 20 år, uten mor, så å si uten far(privat), med unge,og gravid, og i tillegg hun som hakker som en hakkspett.. jeg trodde virkelig hun ville roe seg ned etter 4 år.. men virker som det er umulig for henne.. har en gutt i magen jeg nå, og jeg vet iallefall hvordan jeg ikke skal være som svigermor, når den tid kommer HI
prekæs Skrevet 26. april 2010 #5 Skrevet 26. april 2010 Er det ikke hyggelig å ha noen å klikke på? Hun liker sikkert ikke deg heller og leter du lenge nok (og da er det ikke sikkert du trenger å lete så lenge) finner du sikkert mer fryktelig å henge deg opp i. At du tør å la henne passe ungen din.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #6 Skrevet 26. april 2010 frister å klikke på henne ja! men prøver å være nøytral, for å overleve å møte på henne i sammenkomster etc.. det er ikke farlig å la henne være med ungen min.. hun eeelsker datteren vår og er faktisk flink med henne.. bare meg hun ikke kan fordra =/ står egentlig mellom å la henne vinne,med at jeg aldri møter opp på diverse, eller bite i sure epler hele tiden. HI.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå