Gå til innhold

begynnende bekkentrøbbel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner litt stikking nå og da. Særlig når jeg trener (hopp med utslag, som jeg jo kutter ut) Hva sier fagfolket? Skal man legge seg ned når det begynner så smått eller er det like greit å leve normalt til man faktisk har fått konstatert bekkenløsning og foreskrevet tiltak?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fortsatte å trene med hopp og sprett, løping, vanlig gruppetrening frem til rundt uke 21. Så kom påske, og da jeg hadde tenkt meg tilbake på trening etter påske, synes naprapat det var en dårlig idé...

Har litt vondt, særlig venstre side av bekken / stråler nedover beinet. Kjenner det er verre om jeg har sittet mye / ikke så bra, eller stått mye en dag (som når jeg tror jeg fortsatt kan vaske ned huset på en lørdag..)

Tror det er lurt å holde seg aktiv, men ikke overdrive - dvs. unngå hopp og den type belastning så snart det begynner å gjøre vondt. Gå heller tur. Jeg gjør knebøy med samlede ben for å opprettholde musklatur videre.

Tror hver og en må kjenne på sin egen kropp hva den har gått av og ikke. Jeg ga meg selv tidlig grensen at trening ikke skulle gjøre vondt... Men aktiv må jeg være, mest mulig, lengst mulig, ellers blir både jeg og mannen gal. og tror både vi og mini har godt av bevegelse, så lenge ikke lege etc sier noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...