Gjest TanSan♥3Barn+Et Lite Knøtt♥ Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 Pokker,det var akurat det jeg var redd for! Tenkte det er vel + 47 til Norge. Men har sendt mail til dem så jeg slapp og ringe vis det er i sverige,for forstår ikke alt svenskene sier! Jeg klagde på et abbonemang fra noe som kalles Nausal.Jeg har aldri bedt om et abbonemang derfra på Aloe vera brusetabletter! (Har vært med i noen konkurranser inne på pointshop.no da,kansje jeg har trykket feil..),men så kommer det en pakke derfra på 1 mnd forbruk.Skulle betale 49 kroner.Jeg sendte inn pakken og angreskjemaet! Fikk likevel 2 nye pakker på en gang like etter,4 mnd forbruk! 198 kroner per pakke + 49 kroner i porto for den ene! Håper virkelig at jeg ikke får flere nå da!
Trøndermoraღ05ღ10ღ11ღ13ღ14 Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 Jaggu, det lønner seg nok å lese ordentlig godt før man trykker ;-)! Kjedelig med pakker som ikke hører hjemme i postkassa! Da er det bare å retunere og håpe at det ordner seg for snille jenter ;-)! Hvis du ikke får svar på mailen må du purre, så du veit at du er ute av systemet ;-)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå