mamsen=) Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Nå skal jenta få en trehjulsykkel, men vil ha en som tåler endel, ikke plast.. Men hun er to år så hun må kunne nå pedalene, justerbart sete? åsså vil jeg ha med et lite bagasjebrett for samling av sand, stein ol.. Noen tips??
Gjest Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Du får veldig alrighte solide trehjulssykler av den typen du beskriver i sportsforretninger.
neekap Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 Vi kommer til å kjøpe en DBS Bambo, har hørt veldig mye bra om den ) Og ser jo bra ut )
mamsen=) Skrevet 26. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. april 2010 ja jeg også så på bambo sykkelen, det blir nok den;)
Sistah*G07*J09* Skrevet 26. april 2010 #5 Skrevet 26. april 2010 Vi kjøpte DBS Bambo til gutten vår i 2årsgave. Kjempe bra sykkel. Han nådde ikke ned til pedalene da han fikk den, men det gjorde ikke nå, fordi han skjønte ikke at han måtte trå rundt for å sykle på den uansett. Så da ble den bare brukt til å sitte på, mens han sparket med føttene for å få fart. Nå ett halvt år etter, sykler han som bare det på den. Er superfornøyd med den Veldig bra sykkel, holdbare hjul (ikke bare plastikk) og ett fint lite lasteplan Både jeg og samboeren hadde selv en slik når vi var små, å de holdte leeenge!! Ble ikke ødelagt, bare vokst i fra Samboern spikret tilogmed spiker inn i hjulene en vinter han var liten, fordi han måtte jo ha piggdekk Noe verandaen til foreldrene ikke satte særlig pris på men hjulene ble ikke ødelagt av det
Helann og lillebror Skrevet 26. april 2010 #6 Skrevet 26. april 2010 Vi ville egentlig også ha en DBS Bamboo - de ser kjempebra ut. Men vi prøvde den i butikken på laveste hakket, og vesla på 2 år og 1 mnd sitter og dingler med beina på den - når ikke ned til bakken en gang. Hun var 83 cm lang på 2-årskontrollen. Regner ikke med at hun hadde kommet til å nå ned til pedalene på den før til neste år, så vi endte med en Kettler-sykkel i delvis plast og delvis metall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå