Gå til innhold

Det med at tampongen blir våt når man tisser...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...det stemmer faktisk på meg. Og det var derfor jeg gikk inn på den tråden.

Og nei...jeg stapper den såklart IKKE inn i feil hull, men jeg tror bare at tampongen suger til seg tiss via snoren. Såklart prøver jeg å holde snoren vekke fra tissestrålen, men likevel klarer den som regel å suge til seg litt.

Dette er mye av grunnen til at jeg foretrekker bind fremfor tampong og i de tilfellene hvor jeg bruker tampong skifter jeg den hver gang jeg er på do.

Stress? Ja...

Og sløsing av tamponger...

Fortsetter under...

Skrevet

Hmmm. Det har aldri falt meg inn å IKKE skifte hver gang jeg går på do. Er det virkelig vanlig å gå med en tampong lenger enn mellom to dobesøk?

Skrevet

Æsj. Bytt til mooncup.

Skrevet

Til første anonym: Det kommer jo såklart an på hvor ofte man går jo do. Men en tampong kan jo sitte i i 3-4 timer og går man på do og tisser hver halvtime deler av dagen,så er det jo ikke så kjekt å måtte bytte tampong hver gang.

HI

Skrevet

Om du behøver tisse hver halvtime synes jeg du bør ta en tur til legen.

Skrevet

Å herregud da...det kommer vel an på hva man drikker og hvor mye man drikker. Ville bare poengtere at man av og til (visse tider på døgnet) går oftere på do og tisser enn ellers. For eksempel hvis man er på fest og drikker øl, eller når man har drukket masse vann...

Kaffe og te er også vanndrivende.

Annonse

Skrevet

I slike sjeldne tilfeller er det da vel ikke så vanskelig å skifte tampongen en ekstra gang vel?

Skrevet

Dersom man dytter unna tråden, enten inn i skjeden eller bakover mot anus, slipper man som regel at det kommer tiss på snoren. Tisser nok på snoren jeg også, men skifter ikke hver gang jeg er på do. Det ville blitt hver 1-2 time og det synes jeg er for ofte. Men har aldri tenkt på at det kommer tiss inn i selve tampongen, det er vel mer vanlig at det kan bli litt tiss i trusa som etterhvert kan lukte litt vondt.

Saklig innlegg, men dette har jeg også tenkt på serru.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...