snøfilla - mamma til 2 Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 I helgen gikk "lille sprell" og jeg Skarverennet! 6 timer og 2,4 mil på ski fra Haugastøl til Ustaoset i sola. Det blåste litt, og utpå dagen ble det litt vanskelig å smøre utpå dagen, men alt i alt en flott tur. Rennet ble avlsuttet med Aass Uten på after-ski og en liten tur på Highland på kvelden. Deilig å være 7 mnd. på vei og så sprek :-)
skautrollet m/surprise Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Utrolig bra! Tar av meg hatten for den! :-) Hadde besøk av en som hadde gått Skarverennet i går. Han var skikkelig solbrent under luekanten. Stilig! :-)
Storkfrøken69 Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 Med utgagnspunkt i min egen form, er jeg stum av beundring. Så heldig du er )
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 Du er jo helt utrolig snøfilla Jeg som sliter med å gå meg en tur på 2 km Kjenner jeg er litt misunnelig på dere jenter som er i så god form! Jeg får bare prøve som best å ikke kaste opp jeg hehe
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 26. april 2010 #5 Skrevet 26. april 2010 IMPONERT!! høh...det får en si asså......
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 26. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 26. april 2010 Ja, jeg er veldig glad for at svangerskapet har gått så fint - så langt. Så gjenstår det bare å se om jeg ikke får fødselen fra helvete...
Turva med ♥novembergull♥ Skrevet 27. april 2010 #7 Skrevet 27. april 2010 En utrolig prestasjon!!!!!!! Jeg er virkelig imponert! Lykke til videre, ikke så lenge stil St. Hans nå :-) klem
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 27. april 2010 #8 Skrevet 27. april 2010 Høres fantastisk ut...hadde selv et slikt svangerskap nr. 1...aldri følt meg så sprek...nå er jeg fryktelig kvalm hele tiden så litt mindre energi... Kjenner ei som var i alpene og 7 mnd på vei...så alt går om man føler for det :-)
tromsøjenta Skrevet 28. april 2010 #9 Skrevet 28. april 2010 Spræka!!!! Jeg lar meg virkelig imponere:-) Er det ikke gunstig å være i god form foran en fødsel, da? I så fall må det jo bli en "drømme-fødsel"!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå