Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Hvilke smokker foretrekker dere og hvor kjøper dere dem? Har noen fra 6mnd + og de er litt små, men funker ganske greit så har ikke kjøpt andre... Noen som har gode forslag om merke og størrelse for oss voksne?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 Har jeg ikke tenkt til, synes det er koselig faktisk ;-)! Jeg var ikke den eneste som innrømte at jeg var avhengig av smokker i går, så hvor er dere andre? Trenger tips, hehehe ;-) Hilsen den flaue HI
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #5 Skrevet 26. april 2010 Jeg foreslår terapi for deg, HI. Dette er bare motbydelig, og du bør gjøre det du kan for å skjerpe deg!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #6 Skrevet 26. april 2010 Det er å overdrive litt da veit jeg? Er jo ikke noe jeg trenger terapi for? Gjør det fordi jeg synes det er koselig og fordi det er noe jeg liker. Er ikke sånn at det hadde vært umulig for meg å slutte dersom jeg hadde ønska det! Terapi, hehe, dagens ;-) HI
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #7 Skrevet 26. april 2010 Koselig? De fleste vil vel reagere med avsky hvis de fikk vite om det. Jeg tenker at du er et menneske som ikke har modnet følelsesmessig, og trenger å bli behandlet som en baby. Omtrent som mannfolka som tar på seg bleie og leker baby og betaler damer for å amme dem. Du trenger hjelp, dette er ikke normalt.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #8 Skrevet 26. april 2010 Ja, det er mye med alle oss mennesker som andre hadde reagert med avsky på dersom de hadde visst! Noe holder vi derfor for oss selv! Driter i om folk reagerer med avsky, holder det for meg selv, og det er mitt valg! Behandlet som en baby? Og javel, folk har forskjellige fetisjer, og det ser jeg faktisk ingenting galt i. Hjelp trenger jeg ikke, men du kunne kanskje tregt litt hjelp for å få åpna de smale øya dine?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #9 Skrevet 26. april 2010 Synes det er mye bedre å sutte litt på samboerns utstyr jeg da, men meg om det ;-) haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå