Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 type arm,fot, mage etc.. eller hjerte,hjerne lever??
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 Min treåring kan det ytre, men ingen indre organer. Vet den fysiske forskjellen på gutter og jenter:)
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 Stort sett alt utvendig, med jenter og gutters åpenbare forskjeller. Samt tunge, hals, mage og tarm...
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #5 Skrevet 26. april 2010 Min kan langt mer enn det jeg vil tro er normalt, men nå kan foreldrene også langt mer enn normalt.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #6 Skrevet 26. april 2010 Kan navnet på kroppsdalene vi kan se (stort sett i hvertfall, ting som hofte og albu er litt difust). Hun vet hva de forskjellige delene er til og hun vet hvordan barn blir til og at hun har babyfrø i magen som kan bli til en baby hvis det kommer et mannefrø. Hun vet også at babyen ligger inne i en pose og at den får mat fra en ekkel klump (morkaka). Desuten vet hun at hun må spise for å vokse.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #7 Skrevet 26. april 2010 Skal jeg skrive alle kroppsdelene de kan liksom?? Utdyp.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #8 Skrevet 26. april 2010 Min treåring, som jo er smartere enn andre treåringer siden jeg er det, kan; Ytre kroppsdeler, alle indre organer, vet at noen hormoner dannes i hypofysen og andre i genetaliene og binyrene, vet at han må spise d-vitamin for at kroppen skal kunne ta opp kalcium, c-vitamin for å ta opp jern, hvilken sammensetning av proteiner, fett og karbohydrater som er optimalt, (og selvsagt hvilke matvarer alle næringsstoffene og vitaminene kommer fra, men det var jo ikke det du spurte om) vet hvordan barn blir til, og alle fasene i fødselen, kan operere sånne helt enkle ting som blindtarm, mandler, åreknuter osv og så kan han se hvilken hudtype han har og dermed hvilke renseprodukter som er optimale....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå