sunshine08 Skrevet 26. april 2010 #1 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg bestilte vogn og bilsete fra pingpong-online i slutten av januar og fikk beskjed om at det skulle komme i slutten av februar. Har fått deler av ordren, men venter på en TFK twinner twist duo med hardbag som jeg er desperat etter å få i hus. Fikk beskjed i dag om at den kommer til å bli levert i uke 25. Har altså vært ventetid på 21 uker!!! Snakket med dem nå og sagt at jeg vil ha igjen pengene, så jeg kan kjøpe vogna i norge med en gang, for har 2 barn i hus og ingen vogn. De skulle se på saken, måtte sende en mail først. Nesten så jeg griner, for jeg har lyst å gå på tur med barna, men min eldste liker best å sitte i vogn og derfor er vi ganske isolert her hjemme. Hvis det er flere som har negative erfaringer kan dere sende meg en melding her. Hvis ikke saken min løser seg nå snart tenker jeg å lage en oversikt over alle som har noe å klage på og høre om det går ann å lage en sak på dette. Jo flere saker, jo lettere å nå frem tenker jeg. Syns ikke det går ann å behandle kundene på denne måten uten å gi noe form for unnskylding eller kompensasjon... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141774105-hatt-problemer-med-pingpong-online/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå