KKV80 Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Hei.. Helt ny her inne.. Prøvd å bli gravid i 5 måneder nå, men det blir aldri klaff.. Kjenner det tyngre for hver måned mensen kommer... Føler meg litt dum når det går sånn inn på meg.. Føler meg litt alene. Er det flere som lar det gå så inn på seg?
GogJSpentNå Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Velkommen inn hit.. Ja kjenner meg igjen på det du skriver, prøver nå på min andre å har gjort det i et halvt år nå uten resultat å like skuffet hver gang tanta dukker opp elle får negativ test..
KKV80 Skrevet 26. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2010 Takk for det Greit å få kontakt med andre i samme situasjon. Ja, jeg får bare vente å se om tanta uteblir til helga.. Håper det da Håper du får klaff snart Kristin
Carina har to små gull Skrevet 26. april 2010 #5 Skrevet 26. april 2010 Velkommen inn hit Kjenner det på kroppen at man har prøvd ei stund. Jeg er nå inne i min 11 pp. Fødte en død gutt i fjor vinter. Prøvd siden da, men spira ser ut til å vente på seg. Denne pp skal jeg ta en del hormon prøver. Er jeg ikke blitt gravid til over sommern blir det full utredning. Men jeg er skikkelig lei nå. Denne pp prøver vi ut no nytt. Legen sa til meg at vi har for mye sex så dermed kutter vi litt ned på det.
KKV80 Skrevet 26. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 26. april 2010 Takk Hva er for mye? Visste ikke at man kunne ha for mye sex Forstår at det er sårt for deg, at du vil ha på nytt.. Mistet sønnen min på ett halvt år for ett par år siden. Men har ikke vært klar før nå. Men det kommer vel etterhvert håper jeg. Kjenner jeg er lei av å vente... Kristin
Fru Tuttemor Skrevet 26. april 2010 #7 Skrevet 26. april 2010 Hei Jeg er inne i 3 pp etter en MA i uke 12+5 i februar,tror jeg har hatt en tidlig SA nå,jeg har TR på 12 dagen å eeeer så lei meg...:( Har jo ikke prøvd så lenge etter MA men føler at alt går imot meg å jeg kommer AAAAldri til å bli gravid...beundrer dere som har så mange pp og fremdeles ved godt mot.. Jeg trenger pågangsmot..men det er jo mye pågangsmot i å håpe da....
Leia_København Skrevet 27. april 2010 #8 Skrevet 27. april 2010 Jeg har prøvd i 7 mnd....og prøver mitt beste på å ignorere det med det er ikke så lett. Holder meg for det meste vekk fra formum som dette, nekter å tenke hvis om når kroppen gjør annet enn det pleier og tar ikke eggøsningstester ....men vet jo sånn cirka når den er der...vil bare holde sexlivet mitt sånn noenlunde spontant... Men nå er jeg her...ble litt ensom jeg også..spesielt da vi fikk vite at mannen skal inn for sædprøve nr 2 + blodprøve der de skal sjekke om han har antistoffer mot sin sperm.... prøver ikke å ta sorgene på forskudd men redd dette kommer til å ta tid....sukk
KKV80 Skrevet 27. april 2010 Forfatter #9 Skrevet 27. april 2010 Prøver å ignorere det jeg og. Men å sitte alene med tankene er helt forferdelig... Så da er jeg heller her inne der andre sliter med det samme, og man får ut det man har på hjertet Håper alt går bra på undersøkelsen Ikke heng med hodet Går bra dette!!
Leia_København Skrevet 28. april 2010 #10 Skrevet 28. april 2010 Forstår det godt at du ikke vil sitte med det alene, det er jo ikke bra. Heldigvis har jeg en god vennine som også har startet å prøve - så vi lesser av på hverandre....men det er godt å ha dette formummet også (kan jo bli litt mye for vennina mi noen gangen....) Jeg prøver å ikke henge med hodet men ikke så lett da jeg har hatt hodepine i 3 dager ....men utenfor er det sol og jeg satser på at det blir en deilig sommer...med eller uten hjelp fra legene....
Vilruge Skrevet 28. april 2010 #11 Skrevet 28. april 2010 Hei! Meldte meg inn først nå da jeg også har ungått forum til nå... Slutta med prev (nuva ring) i slutten av august og venter og venter. Har fått resept på "naturmedisin" fra legen min som jeg skal bruke til over sommeren før det vel blir henvisning til spesialist (noe jeg eventuelt kommer til lå grue meg til). Men tenkte jeg skulle benytte tida frem til da til å leve sunt, gå ned litt (les:så mye som mulig) i vekt og tenke positivt. Legen sa at det mest virksomme er å ta det med ro / ikke stresse... Har ikke gitt opp foreløpig altså :-) Blir alltid så trist når jeg leser om dere som har mistet barn (ufødt eller født). Bra dere ikke gir dere!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå