Har en herlig gutt:) Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 jeg fjerna spiralen nå en uke etter mens ca ,i følge en 28 dagers syklus som jeg har hatt skulle jeg hatt eggløsning fredag.. vi har lyst til å begynne å prøve men være litt forsiktig nå, siden jeg ble gravid ved første mulighet de 2 andre gangene jeg har vært det, har en nydelig sønn på 3 år og en ma i uke 9 i januar bak meg! Men vi har ikke vært mer forsiktig enn at vi holdt oss fra onsdag-søndag;) Lar jo egentlig ting skje når det skjer, bare litt redd etter sist ma, fjerna spiralen pga smerter, men de er borte nå! Åssen kan man egentlig vite 100% når man har el? håper på svar.. stikker allerde i puppene mine, noe det gjorde med engang sist også, men har lagt på meg litt så godt mulig det bare er voksesmerter!
Julie_82 Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Sæd kan leve lenger enn 2 dager inni deg, så hvis du hadde el da du trodde kan du være gravid ja. Eller dvs, egget kan være befruktet, men vil ikke ha festet seg ennå. For å vite når du har el kan du sjekke etter el-slim daglig, hvis du er en av disse som får tydelig el-slim. Eller du kan tempe hver dag, eller bruke el-tester. Står mye bra info om temping og el-slim på www.pernille.info
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå