Lykkelig nybakt mamma :) Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Hei. Nå er jeg i følge legen min og sitet mens, ca 11 uker på vei. Jeg skal til legen om 14 dager å få svar på blodprøver, noe jeg gleder meg veldig til. Siden jeg ikke har noen symptomer er jeg litt reservert over å glede meg for mye. Det eneste jeg kan støtte meg til er to positive graviditetstester. Jeg vet jeg bør være glad for å ikke være kvalm eller noe, men kjenner meg litt nervøs og. Er det andre som har hatt det slikt? ingen symptomer, men fremdeles gravid? Hilsen en som aldri har vært gravid før (",)
bubben Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 jepp, var sånn med nr 1. hadde absolutt ingen symptomer, foruten at puppene var litt ømme.. denne gangen kan ikke sammenlignes med spying, halsbrann og ufatteli ømme pupper.. utrolig at d kan være sånn forskjell!
Lykkelig nybakt mamma :) Skrevet 26. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2010 Det var godt å høre... da kan æ slappe litt mere av frem til æ skal til lege og jordmor Tusen takk
Skaubinna Skrevet 27. april 2010 #5 Skrevet 27. april 2010 Så dette innlegget nå - og følte for å henge meg på. Har lite tegn på at jeg er gravid egentlig.....altså jeg mangler mensen og får den bekreftelsen jeg trenger hver gang jeg har tatt en g-test. Men dere andre her inne har jo mange symptomer...... Er det ikke flere som ikke har noen symptomer? Jeg tisser mye det er det eneste tegnet jeg har egentlig. Hadde litt stikninger rundt IKM og litt etterpå.....men nå....nada. Burde jeg bekymre meg?? Og er vi flere? Og kan flergangsmødre bekrefte at dette ikke trenger å bety noe, flere enn bubben altså:-) (er bare 6uker, er det derfor?)
Røde Sonja Skrevet 27. april 2010 #6 Skrevet 27. april 2010 Halla, Jeg aner ikke hvor langt jeg er på veg, får vel vite det imorgen da jeg skal på UL, men tror siste mens var tidlig i februar. ( har egentlig overhodet ikke peil ) Jeg er 3.gangs, og dette er første gang jeg er helt, alldeles uten sympomer på en graviditet, annet enn en positiv g.test. Ingen ømme pupper, ingen kvalme, ingenting av noesomhelst. ( eller, jeg har sykt mye utflod, aner ikke om det er et symptom, men plagsomt og uvanlig er det ) Rart egentlig. Om det betyr noe? Vel, alle sv.skap er vel ulike? Noen kryper langs gulvet spyende og ber om nåde, imens andre surrer lykkelig rundt uten en eneste "plage". Jeg må si jeg er ganske misunnelig på de som har disse "plagene". De er jo en slags bekreftelse på at der er en prosess i sving. Lykke til damer. Dette går nok finfint, symptomer eller ei.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 27. april 2010 #7 Skrevet 27. april 2010 Nå er jeg mye kortere på vei enn deg- maks 5 uker-, men jeg har også et barn fra før. Jeg har ingen andre symptomer nå enn uteblitt mens og at jeg må tisse fryktelig mye. I mitt forrige svangerskap fant jeg ikke utav graviditeten før ca 8 uker, og hadde ingen andre symptomer enn ømme pupper, tissing og metallsmak i munnen. Jeg hadde aldri morgenkvalme eller spydde i svangerskapet, og det var ikke før langt uti graviditeten at jeg fikk andre typiske symtpomer.
MammatilE&E+2MA+julibaby? Skrevet 27. april 2010 #8 Skrevet 27. april 2010 heldiggriser som ikke har symptomer!!! Er nå gravid med nr 3 og for min del har vært svangeskap vært veldig forskjellige Nr 1: ikke symptomer på førsten, ikke kvalm. Halsbrann og sliten kom etter noen mnd. Ble gutt forresten... (kan jo ha noe å si???) Nr2: kvalm fra uke 6, kjempe sliten dårlig form, halsbrann, stadig forkjølet, bekkenplager m.m , fikk ei jente *Mistet i MA i februar2010, da var jeg ikke kvalm, bare super ømme bryster.... Nr3: nå er jeg er kjempe kvalm, sover dårlig, ømme bryst, så får vi se hva tiden fremover bringer.. håper jeg slipper unna bekkenløsningen.. Er 7+0 i dag. lykke til jenter, symptomer kommer og går
mali28 Skrevet 3. mai 2010 #9 Skrevet 3. mai 2010 Hei. Jeg har ikke hatt noen symptomer etter at jeg var på UL forrige uke. Fikk da beskjed om at jeg var 9+4. Trodde jeg var 13 uker så det var nedtur, men hjertet banket og alt stod bra til. NÅ merker jeg ingenting, og lurer på om noe er galt. Legen min sa at man skjønner om man mister, så da får jeg vel bare være glad jeg ikke merker noe, og nyte våren og alt som skal komme. Håper også noen med flere barn kan bekrefte at dette er "normalt"
Gjest Skrevet 3. mai 2010 #10 Skrevet 3. mai 2010 Følte meg litt truffet her =) 1 svangerskap : kvalm fra uke 4 - 12 ca med oppkast innimellom, ømme bryster, og med ekstrem luktesans... Fikk gutt forresten =) 2 svangerskap : Null symptomer bare uteblitt mens, var på ul 8 + 2 da var alt som det skulle inni der.. Er nå staks 12 uker og skal på ul på onsdag. Har forresten hørt hjertelyd her hjemme så vet at h*n lever inni der =) Min konklusjon er at svangerskap er virkelig forskjellige =)
bokblomst Skrevet 3. mai 2010 #11 Skrevet 3. mai 2010 Jeg har heller ingen "typiske" symptomer. Er bare veldig sulten, og har litt ømme brystvorter
mali28 Skrevet 6. mai 2010 #12 Skrevet 6. mai 2010 godt å høre=) Har du hørt hjertelyd hjemme? hvordan har du gjort det, krever vel spesialutstyr?? Så moro at du har hørt det!!!
super_s Skrevet 7. mai 2010 #13 Skrevet 7. mai 2010 Jeg er gravid med min første, og syns jo dette er veldig spennende. Jeg har morgenkvalme og ømme bryster og gråter for ingenting, men jeg syns detta er lite symptomer, skulle ønske jeg hadde fler, bare for å vite at alt var i orden. Jeg er nå ca 8 uker på vei og skal til legen igjen den 15 juni, noe jeg syns er så innamri lenge til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå