EleResa Skrevet 26. april 2010 #1 Del Skrevet 26. april 2010 Men jeg klarer ikke helt å stole på det som ble sagt. Er såklart utrolig glad for at alt var bra med babyen, og en liten bonus at nr 2 også blir jente. Lurer på om ikke pappaen kunne ønsket seg gutt denne gang, så var vi ferdig liksom - en av hvert kjønn. Men, vi gleder oss, og har klart å holde det hemmelig for de rundt oss at det (muligens) blir jente. Kun moren min som vet om det, hun er som en østers på hemmeligheter Men jeg har ikke handlet noenting enda, ikke engang noen kluter. Vet ikke hva det er som stopper meg, vi har jo mye fra før, men sikkert en del vi bør handle nytt også. Kanskje det ikke har gått opp for meg enda, at vi skal øke fra 3 til 4 familiemedlemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141773874-ul-viste-at-vi-mest-sannsynlig-f%C3%A5r-ei-jente/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
doble<3<3 Skrevet 26. april 2010 #2 Del Skrevet 26. april 2010 gratulerer me ei lita jente =) og så ser det så deilig å få vite at alt er bra med den lille =) hadde nesten glemt kjønn på min UL, var bare så overlykkelig over å se at de hadde det godt inni der.. har selv brukt lang tid før jeg kjøpte noe selv, alle rundt oss kjøper masse som jeg legger inne på rommet.. men så i helga nå gikk jeg å kjøpte mine første sett med bodyer og bukser.. har hatt veldig lyst, men ikke turt.. men følte bare at det nå var riktig.. mitt råd er å ikke gå alene ;p da blir det kun kikking på meg.. eller si ifra til andre hva du trenger, så kjøper gjerne de ;p Lykke til uansett =) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141773874-ul-viste-at-vi-mest-sannsynlig-f%C3%A5r-ei-jente/#findComment-141774567 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå