Sunshine med småtroll:) Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Tok kontakt med sosionomen på sykehuset i dag for å høre om lillebebisen har blitt gravlagt enda. Hun skal ligge på minnelund så vi får ikke vite når hun blir gravlagt, men får vite det i ettertid. Vi mistet henne i desember, men siden vi ikke har hørt noe på et par mndr så bestemte jeg meg for å ringe. Hun skulle sjekke det ut og skulle ringe tilbake. Egentlig så håper jeg lillebebisen ikke har blitt gravlagt enda for de venter til de har nok babyer. Høres ikke det fælt ut? Jeg vet jo at de må gjøre det slik for da slipper de å grave så ofte i jorda og de venter til x antall bebiser skal gravlegges. Så derfor håper jeg hun ikke har blitt gravlagt enda, for da er det ikke så mange som har dødd..og for at jeg gruer meg til beskjeden..
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Kan jeg få lov å spørre hvor langt du var kommet før du mistet? Får man ikke med babyen for egen gravlegging?
Gjest Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 Jeg synes du høres ut som en omtenksom person jeg. Det er jo fint at du klarer å se andres ulykke selv om du selv har din egen sorg å bære på.
Sunshine med småtroll:) Skrevet 26. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 26. april 2010 Lykkelita: Vi fant ut på ordinær ul at babyen manglet masse og var hjernedød. Va da 18-19 uker på vei. Du får bestemme selv om du vil ha minnelund, familiegrav eller egen grav. Vi valgte minnelund da vi følte at det var det beste for oss. Vi var å så på den først og det var en kjempefin plass ved elva. Skal du gravlegge på minnelund ordnet sykehuset med alt, men skal du en av de 2 andre valgene så må man ta kontakt med begravelsesbyrå slik at de ordnet med det praktiske, akkurat som ved en vanlig begravelse. Kakledama: må jo det. Jo lengre tid det tar jo bedre er det sånn sett. Det var så fælt da vi va på første ultralyd med babyen her nå (tok 1.5mnd så satt spira fast igjen gitt så nå blir det nov. barn istedet for maibarn) og da kom det et par ut av ene samtalerommet. Dama gråt mens mannen tusla etter. Hadde så lyst til å si at det vil gå bra, men vet jo ikke hvorfor de var der inne.
*Lykkelita*2barnsmor Skrevet 26. april 2010 #5 Skrevet 26. april 2010 Ok. Da forstår jeg. Kondolere, veldig lenge på etterskudd, og gratulerer med nye spiren... Lykke til.. og jeg forstår tankegangen din også, og synes det er en god ting å tenke som du gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå