solei Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Lenge siden sist altså. Hvordan setter jeg den opp??
Rampongi Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 google cv du. Jeg har mitt navn og kontaktdetaljer midtstilt øverst. Deretter kommer noen ord som beskriver min nøkkelkompetanse. Så kommer arbeidserfaring kronologisk, med siste jobb først. xx.xx.xxxx-xx.xx.xxxxx bedriftsnavn, stilling (feks) Trenger ikke å ta med avisbudjobben som 12åring om du går tom for plass.. Deretter utdanning i samme rekkefølge Derettter interesser, kurs, referanser og tilslutt språk. Lykke til!
solei Skrevet 26. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2010 Ok Takk!. Men sender en fremdeles inn vitnemål? Skulle sende cv-en på mail til de.
sånn ca Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 Jeg pleier vanligvis ikke å sende med vitnemål, men tar de heller med når jeg skal på intervju. Trur det er mest vanlig i dag:) Hvis du skal skrive cv, så finnes det eks på det både på nav.no, finn.no og www.studenttorget.no. Jeg bruker faktisk mest studenttorget når jeg skal søke jobb, for det står en del om hele prossessen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå