maiken82 Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Bivirkninger???? Ble det graviditet?? og hvor fort?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Første gangen prøvde jeg kun pergo. Ble gravid på første enkle kuren. Nå skal jeg snart prøve igjen. Har gått på metfomin en stund og fått ganske regelmessig mens. Skal begynne på pergo snart så gjenstår å se om det funker like bra denne gangen..
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 Bvirkninger jeg har fått på pergo er hetetokter og litt rastløshet. På metformin er det mageproblemer som diare og litt mageknip. Men dette unngår du lett ved å starte opp veldig lett med kuren og ta tabletten i forbindelse med et tungt måltid. Lykke til:)
husetpålandet Skrevet 28. april 2010 #4 Skrevet 28. april 2010 Jeg har prøvd begge deler. Dette gjorde jeg for fem år siden. Mener det var pergotime jeg prøvde først. Da tok jeg blodprøve for å se om jeg hadde eggløsning også var det høppe i høyet til faste dager da :-). Etter tre perioder kutta jeg det. Gikk i gjennom runden med sjekker og jeg kom meg til prøverørsbehandling hvor jeg ble med i et forskningsprosess hvor jeg først fikk erfaring med metformin. Fikk normalisert syklusen ganske bra. Litt mageproblemer med diare men det er jo i utgangspunktet med. for sukkersyke så hvis du spiser litt etter diabeteskost bedre magen seg. ufrivillig slankekur ble det også :-) Det viste seg under prøverør at jeg har dårlig eggkvalitet så hatt et par prøverørsforsøk ble jeg positiv til det alternative. Og etter til sammen 4 prøverørsforsøk og akupunktur og homopati har jeg ei hjemmelaget frøken på 3 år å ei jente i magen. Lykke til med prøving!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå