Tulipan2010 Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Jeg er i uke 20 nå og har fortsatt ikke en stram og lekker mage. Er 1.73 høy og veide 64 kilo før jeg ble gravid, så jeg er absolutt ikke "stor." Men jeg har litt ekstra på magen, og selvm magen har vokst, er den fortsatt ikke stram. Føler meg mest vel når jeg går i mammabukse, og fortsatt litt "dvaskete" uten... Men på kvelden er den mye strammere...
Sunshine med småtroll:) Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 hehe det er nok normalt:) Den værste tiden er når folk lurer "er hun gravid eller har hun lagt på seg"...Husker jeg syntes det var så godt da magen endelig kom godt frem da jeg gikk med eldstemann:)
lilletjukka ;o) Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 Hei, Er 19+0 i dag og magen synes godt. Det avhenger litt av klærne også. Mammabukser gir rundere mage synes jeg. Magen er langt fra fast og jeg kan ta et godt tak i "fleskepølsa" som jeg kaller den. Det er visst helt normalt, og selv tynne jenter kan oppleve dette (selv har jeg litt ekstra...) Babyen er inen i en fase nå der den vokser mye, så magen vil fort bli stram og synes godt! Lykke til Tulipan!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå