Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så fort tiden flyr!

Sitter her i sofaen, er 100% sykemeldt nå pga. bekkenet, og vondt å sitte på jobb da barnet ligger så langt ned i magen/bekkenet. Jobber med pc / kundemottak og da er ikke mulighetene så mange på jobb. Føler seg litt "skyldig" da man mest sannsynlig er sykemeldt resten av svangerskapet, men orker ikke presse meg og ha vondt. Har fått endel kynnere i den siste måneden, og de er såpass intense at jeg kan ikke bevege meg så mye når det står på. Er ca 3-6 kynnere om dagen, flere om jeg stresser mye.

Vurderer om å gå å finne fram alle eskene/posene med baby-tøy som jeg har tatt vare på etter min datter. UL sier at det blir jente denne gangen også:) Praktisk og koselig :)

Gleder meg til å se de bitte-små klærne igjen, datteren min blir 7 år, så det er lenge siden jeg pakka de ned. Ikke alt skal brukes, men det som er pent ennå og ikke slitt. De sliter jo ikke akkurat så mye på klærne sine når de er så små. Nei, nå skal jeg kose meg framover og bare ta livet med ro og nyte siste gang jeg går gravid :) Ja, for det holder med min jente og samboers 3 barn og vårt felles barn som snart ser dagens lys :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kos dæ masse hjemme m magen din. du ska ikke ha dårlig samvitighet p.g.a jobben og sykemeldinga, huska bare at du må ha masse energi når lille pia di kommer :o) kos dæ masse. klem :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...