Gå til innhold

Hva er det som banker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 20+5 med foranliggende morkake.

I det siste har jeg kjent og merket pulslignende slag i magen, på ulike steder. Mannen min og jeg kan fysisk kjenne dette når vi holder hånden over magen.

Kan dette være spark? Hvis ikke, hva kan det være da? Det føles så merkelig, siden slagene er så raske!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spark eller barnet som hikker :)

litt rar følelse sikkert :)

Jeg er 21 uker med nr 2, og har også foroverliggende morkake, så jeg kjenner igjen det du beskriver, men hos oss har ikke gubben kjent det enda ;)

Lykke til videre

Skrevet

ååå, da har vi jo kjent liv, da:)

hehe, første baby her, så vi vet liksom ikke alltid hva som er hva;)

TUSEN takk for svar og lykke til videre du/dere også:))

Skrevet

Akkurat samme her, men i følge legen er jeg "bare" 14 uker på vei nå, så da er jeg isåfall ekstremt tidlig ute :P

Skrevet

Hei! Jeg har akuratt det samme. Dunking jeg kjenner veldig godt på magen. Var hos legen på torsdag, og da spurte jeg faktisk om dette. Og hun sa det er pulsen min:) Og det er helt normalt!:)

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Jepp, har jeg litt trang bukse på meg eller trykker litt på magen med hånda, kjenner jeg pulsen med en gang. Og den kjennes godt! Men jeg kjenner jo at det er min egen puls, så jeg slo meg til ro med det. Gleder meg litt til å kjenne eventuell hikke jeg ;-)

Skrevet

føler meg litt dum jeg nå, visste ikke at jeg kunne kjenne min egen puls i magen!!....men man er vel uansett sikker på når det er et "skikkelig" spark, håper jeg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...