Gå til innhold

Lurer på noe ang cerazette

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke rukket å få mensen etter fødsel og begynte dermed rett på disse tablettene..Har i det siste har hatt skikkelig vonde menssmerter.Er det vanelig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, det og masse blødninger. Ble gravid på cerazette 8 mnd etter fødsel, så ville kanskje anbefalt annen prevansjon..

Skrevet

Har gått på cerazette i 6 år. Aldri hatt problemer. Ingen hormonelle forandringer, ingen menstruasjon, og ble lett planlagt gravid når jeg sluttet 2 ganger .( Ble gravid 1 mnd etter slutt begge gangene).

Har hørt flere si at hvis man slurver med pillene,at det går mer enn 24 timer mellom hver pille, kan det forekomme blødninger.

Jeg tok de stort sett til samme tid hver dag på morgenen,og har aldri hatt problemer:)

Skrevet

Ja det er normalt. Jeg ble gravid på Cerazette 3 måneder etter fødsel, så ville kanskje anbefalt noe annet jeg også :-) Lykke til :-)

Skrevet

Huff, ikke si det.Ville ha yasmin som jeg vaneligvis tar men legen ville ikke gi meg annet enn cerazette.. Har hørt om så mange som blir gravid på de tablettene Har 2 rimelig tette og graver meg under jorden om jeg blir gravid igjen nå..

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...