Miiia Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 jeg har regnet ut at de siste 9mnd så er gjennomsnitt dager mellom mens er 26,25, er i dag på ikm 28, ville dere da testet? hadde litt menssmerter igår så var sikker på at idag når jeg våknet sku det komme, men ikke kommet enda. den siste uken har jeg vært litt små kvalm innimellom og vært hyppig på do de siste 3dagene..
venterbarnnr2 Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 Det skader ikke å ta en test. Kjøp 2 stk så tar du en i morgen tidlig og hvis den er negativ og mensen ikke kommer i løpet av noen dager, tar du en til :-) Lykke til :-)
GogJSpentNå Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 Jeg er en testoman så tester gjærne en uke før ventet mens så et par dager før åså på dagen å da fortsetter jeg å teste etter det hvis tanta ikke dukker opp.. Tror ikke det er så sunt siden man får seg en nedtur når den er negativ.. Men hvis du skulle hatt tanta for noen dager siden så ville jeg ha testet.. Lykke til..
GogJSpentNå Skrevet 26. april 2010 #5 Skrevet 26. april 2010 Leste litt feil her ser jeg.. Men pytt pytt.. Du skjønte sikkert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå