Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #1 Skrevet 26. april 2010 Hva synes dere om det? Jeg kan med hånden på hjertet si at det hadde vært en turnoff av de helt store. Synes det ser latterlig ut når menn ikke har hår, som små gutter. Veldig lite maskulint. Hører mange begrunner barbering med hår i munnen ved oralsex, men alvorlig talt, hva slags teknikk bruker man da? Får kanskje et hår i munnen en av ti ganger, og da tar jeg det bare ut igjen.
Gjest Skrevet 26. april 2010 #2 Skrevet 26. april 2010 Jeg foretrekker menn med hår. Det er mer maskulint:)
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #3 Skrevet 26. april 2010 Han kan jo gått stuse dem litt. Stygt med en svær sauekrull på pungen. Litt hår går greit, men jeg synes ikke om det gjør noe om han er helt barbert heller. Jeg syns han bør stusse hårene under armene også. Og om han har hår på ryggen og på rumpa bør han definitivt fjerne disse.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #4 Skrevet 26. april 2010 Totalt glatt er major turn-off,ja. Men er urskog er heller ikke å foretrekke. Det beste er om de stusser litt på lengden rundt penis, og barberer pungen. Man får jo faktisk hår i munnen ved oralsex om de ikke har fjernet, for menn liker ofte at man suger litt på testiklene også. Og da er det best for oss damene at det er glatt der:)
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #5 Skrevet 26. april 2010 liker det kort men hår må det være hehe.. en liten stussing gjør ikke noe fra eller til Liker ikke å få hår i nesa når omvendten kommer hehe
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #6 Skrevet 26. april 2010 Foretrekker uten hår. Vil ikke ha hår i maten heller!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #7 Skrevet 26. april 2010 Det skal være frisert, men ikke glattbarbert. Takler ikke lange hår dersom jeg skal gi oralsex. Å få hår i munn, om det så bare er ett er turn off for meg.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #8 Skrevet 26. april 2010 Mhm, foretrekker også uten hår. Og argumentet med at det blir som en guttunge holder ikke langt. Det er jo isåfall akkurat det jenter blir som barberer seg ; jentunger. Er det bedre da, om man skal tenke på den måten?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #9 Skrevet 26. april 2010 Uten hår takk! Ser ut som smågutter? Ekkel du er HI!
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #10 Skrevet 26. april 2010 Nei, det er ikke bedre. Og kvinner som barberer musa ser ut som førpubertale jentunger. Derfor har jeg det ikke glatt, selv om jeg stusser.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2010 #11 Skrevet 26. april 2010 Fordi et hårløst kjønn gir meg assosiasjoner til smågutter, og det derfor er en tur-off av de helt store? Ja, ja... Hi
Gjest Nordavind fra sør Skrevet 26. april 2010 #12 Skrevet 26. april 2010 Mannfolk uten hår der nede?!? nå har jeg hørt det også... Sminker de seg kanskje også da? -grøss- Nei, la menn være menn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå